سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 دوشنبه 27/9/1391 چند نفر از رزمندگان دفاع مقدس نراق در شهر مقدس قم از آقای محمد علی حمزه ای فرزند غلام در منزلش عیادت نمودند .

cyjnjd6sh3b90wfujh.jpg
حاج محمد علی حمزه ای

ایشان که در نراق به حاج حمزه ای مشهور می باشد تاریخ 8/9/1391 پس از بازگشت از نماز جماعت و بین راه منزل به زمین خورده و علاوه بر لگن خاصره یکی از دستانش نیز شکسته و در بستر قرار گرفته است.

مشارالیه از نیروهای صدیق انتظامی بوده و خدمات صادقانه ای در اداره راهنمایی و رانندگی شهر قم داشته و چند سالی بازنشسته گردیده است . همسر مکرمه وی خانم شهربانو فروغی فرزند علی ملا از مادران نمونه شهید به همراه حاج حمزه ای اغلب در زادگاهشان محله نراق نو سکونت دارند .

 zdyemqcoqri8suann85g.jpg
حاج محمد علی حمزه ای پدر شهید 



فرزند این خانواده غلامرضا حمزه ای فرزند محمد علی متولد 1334 زاده شهر نراق تاریخ 29/1/1361 در جبهه تنگه حاجیان گیلانغرب استان کرمانشاه مظلومانه به شهادت رسید .

mywbrqmnau9xaxorxmuy.jpg
شهید غلامرضا حمزه ای


  
شهید حمزه ای از همافران مومن و انقلابی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که فعالیت هایی برای تحقق پیروزی انقلاب به رهبری آیت الله سید روح الله خمینی (ره) از خود به یادگار گذاشته است . طی مراسم با شکوهی جنازه مطهر شهید غلامرضا در گلزار شهدای و قبرستان شیخان قم دفن گردیدبرای نامبرده و بقیه مرضا دعای شفای عاجل از خداوند خواستاریم .

 

۹۱/۰۹/۳۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook