سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حاج طه مقدسی دعا کن شهید شوم

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

حمیدرضا  محمدی فرزند محمدجواد چندین بار خدمت حاج آقا طه مقدسی امام جمعه شهرستان محلات رسیده و از ایشان درخواست می نموده که دعا کند که شهید شود . و آقای مقدسی برای سلامتی و عاقبت به خیری اش دعا می کرده است .

0133mohamadihamidreza.jpg

شهید حمیدرضا محمدی

کار به جایی می رسد که دفعات بعد این درخواست حمیدرضا با گریه و قسم ائمه اطهار همراه می شود و حاج طه نیز وضع را که اینگونه می بیند شرط می کند که من برای شهادت تو دعا می کنم و تو هم باید روز قیامت شفاعت من را بر عهده بگیری .

1 (98).jpg

حجت الاسلام سید عبدالعلی مقدسی فرزند سید مرتضی(1304 - 1383) مشهور به حاج آقا طه امام جمعه فقید شهرستان محلات

 

حمیدرضا محمدی فرمانده تخریب لشگر 17 علی ابن ابیطالب(ع) سرانجام در عملیات والفجر 2 در منطقه مهران استان ایلام به تاریخ 11/5/1362 آسمانی شد و شربت شهادت نوشید .

  img_0843.jpg

نقل از هادی ایزدی فرزند عباس اهل شهر نراق 27/11/1389

 

قسمتی از وصیت نامه شهید حمید رضا محمدی :

 

برادران عزیز یاران همه صف خونین بسته و شهادت را ادامه زندگی قرار داده اند حزب ا... را یاری کرده و در صف ...قرار گیرد همه خود را آماده جنگ کنید که اسلام همیشه با کفر در جنگ است و اسلام درآینده اجتناح به نیرو دارد خواهران گرامی رسالت زینت گونه اتان را با رسانیدن پیام شهیدان به انجام رسانید و با حفظ حجاب اسلامی و نفی حجاب و فرهنگ طاغوت از پایمان شدن خون شهیدان جلوگیری کنید .

1 (37).jpg

سال 1361 جبهه های جنوب حومه آبادان استان خوزستان ،  امام جمعه محلات در بین رزمندگان

رزمندگان از راست :
ناشناس - شهید حمید رضا محمدی فرزند محمد جواد - مرحوم حجت الاسلام سید عبدالعلی مقدسی فرزند سید مرتضی مشهور به حاج آقا طه امام جمعه فقید شهرستان محلات - سید هاشم فراهانی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محلات - حسین نباتی فرزند شهید مندعلی محافظ آقای مقدسی اهل شهر نراق - ... قدس
نشسته از راست :
ناشناس - مرحوم سردار محمد رضا (مسلم ) شاهرخی

 

پروردگارا می خواهم خود را در راهت فانی کنم . بسوزم تا به لقا تو برسم و ترا ببنم بخواهم تکه تکه شوم تا اشید لیاقت دیدار ترا و همنشین با شهدا را پیدا کنم میخواهم با اخلاص در نیست و علم شهید شوم . می خوام با فرق شکافته و بدن غرق به خون دیدارت بیایم میخواهم سرم را در راهت بدهم اما بتو برسم .

 

روحش شاد و یادش گرامی

 

 

۹۲/۰۳/۰۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook