سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مرحمت ما به رحمت خدا دل بسته است

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

مادرمان سرکار خانم مرحمت اکبری فرزند نعمت الله در بستر بیماری قرار گرفته است . از دوستان و علاقمندان به این خانواده تقدیر و تشکر می کنیم که دعا کردند و تماس گرفتند و از احوال مشارالیها جویا شدند .

picture 640.jpg

حاجیه خانم مرحمت اکبری

هر چه مصلحت خالق هستی است و راضی به رضای او داریم . شاکر به خاطر همه نعمت های عالی و شایسته ای که تا کنون عنایت داشته و در آینده نیز مقدر خواهد داشت.  این مادر نمونه نیز به مثابه مادران دیگر در مقطع نهضت مردمی به رهبری امام خمینی(ره) و بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس زجرهای متمادی را تحمل نمود و برای رضای خدا و حس وطن دوستی انتقادی نکرد .

img_4127.jpg

فرزندانش در جنگ تحمیلی و دفاع جانانه از کیان نظام اسلامی کوشا بودند و به سهم خود ادای دین کردند .

خانم اکبری نیز به سهم خودش در دفاع از آرمان های رهبر کبیر انقلاب آقا سید روح الله تلاش نمود و در پشتیبانی از جنگ همراه با زنان قهرمان شهر نراق کوشا بود . پس از رحلت امام راحل به رهبری داهیانه آیت الله سید علی خامنه ای(حفظه الله) احترام ویژه قایل است و مرید و مراد معظم له می باشد .

img_4132.jpg         img_4125.jpg

تعدادی از شهدا به ویژه هسته تشکیل دهندگان اولیه بسیج با او آشنا بودند و وی را مادر خویش خطاب می کردند . سال هاست صبح که بیدار می شود مقابل عکس شهدا قرار گرفته و به روح پر فتوح آنان سلام و درود و صلوات می فرستد . در ماه مبارک رمضان برای همه مرضا شفای عاجل از خداوند مسئلت داریم .

 

۹۲/۰۴/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook