سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

اهل شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان می باشم . نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان بودم .


37.jpg
حجت الاسلام محمد فروغی
(1358 تا 1362) ریاست مجلس آقای اکبر هاشمی بهرمانی مشهور به علی اکبر هاشمی رفسنجانی بود . هماهنگ کردم و با استفاده از تعطیلات به جبهه اعزام شدم . عملیات بزرگ و پیروزمندانه فتح المبین در دومین روز نوروز 1361 شروع شد .
با برادرم علی اصغر فروغی(1318 – شهادت 1366)با چرخبال به منطقه رقابیه رفتیم . از آنجا با آمبولانس در خطوط مقدم جبهه در کنار رزمندگان قرار گرفتیم .

0069.jpg
پیروزی های سلحشوران چشمگیر بود و هر وطن دوستی احساس غرور می کرد . در کوران عملیات هواپیماهای ارتش عراق آمدند و خط جبهه ایرانیان را بمباران کرد .

وحشت زیادی ایجاد کردند . آسیب جدی به نیروهایمان وارد نشد و جنگ و دفاع را ادامه دادند . عملیات فتح المبین واقعا فتح الفتوح بود .

آقای فروغی از تیر ماه 1389 مقطع تاسیس تا کنون به عنوان مدیر و یکی از اساتید حوزه علمیه الغدیر شهر نراق و همچنین امام جمعه موقت این شهر می باشد .

حجت الاسلام حاج محمد فروغی فرزند حسین اهل شهر نراق
21/07/1392

۹۲/۰۸/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook