سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

وحشت از دیدن گربه به جای دشمن

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ


متولد 1349 در شهر نراق و سابقه دو بار اعزام به جبهه در هشت سال دفاع مقدس دارم .

fgu.jpg

حسین حبیبی

بسیجی بودم که اوایل زمستان 1366 در خط پدافندی شلمچه خرمشهر مستقر شدیم و فاصله ما با نیروهای ارتش عراق کمتر از 50 متر بود .


img_2880.jpg

فرمانده گفت تند تند از این دوربین خرگوشی تحرکات دشمن را زیر نظر بگیر و با هر واکنشی پاسبخش را خبر کن .

 روی یک کانال سرپوشیده سنگر دیده بانی بود و باید موقع نگهبانی داخل سنگر نشسته و از دوربینی که به بالای سنگر زاویه داشت مواضع عراقی ها را رصد می کردیم .

cguiog.jpg
حبیبی در سالهای دفاع مقدس

ساعتی گذشت و با چابکی مرتب دوربین را کنترل می کردم . چشمتان روز بد نبیند بار دیگری که به خرگوشی نگاه کردم دیدم یک عراقی تا پای دوربین آمده و جنب و جوش می خورد .

ترس تمام وجودم را فراگرفت و بی حس شدم و احساس کردم اسلحه بالای سرم گرفته و می خواهد شلیک کند .


vuiovho.jpg


جرات نگاه کردن به دوربین و یا بلند شدن داخل سنگر و یا بلند کردن سرم را هم نداشتم . چاره ای نبود و باید از شجاعت بسیجیگری ام در این سنین کم استفاده می کردم .
 
چشمم را مجددا به دوربین انداختم و دیدم گربه ای در حال فاصله گرفتن از سنگرم می باشد .

img_2879.jpg


۹۲/۱۰/۲۹
سلحشوران شهر نراق

وحشت از دیدن گربه به جای دشمن

نظرات  (۲)

سلام و خسته نباشید
دست شما درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook