سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

متولد1321  در شهر نراق می باشم . سال 1339 به استخدام نیروی هوایی در آمدم. اوایل خدمت در فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران به عنوان  کروچیف  (راهنمای هواپیما و خلبان) انجام وظیفه می نمودم و بعد در اطاق  دیسپیچ (مدیریت پرواز) گزارشات هواپیما را برای پرواز به عملیات می دادم .

rwfs_fffxdtr.jpg

سروان سید مهدی موسوی

 

روزی افسر خط پرواز آقای  خندان نعمتی گفت موسوی حواست جمع باشه دو رو برت همه ضد اطلاعات هستند و مواظب کلام و حرف هایت باش .

ov8l_img_5920.jpg

از قضا یک بار حرفهایی که بین قسمتی از مردم نقل می شد را بیان نمودم و آن روزی بود که هواپیمای محمدرضا پهلوی پادشاه ایران از مسافرت به انگلستان در حال نشستن در فرودگاه مهر آباد بود .

من گفتم بفرما شاه رفته انگلیس و تمام پول های خزانه را در قمار باخته و حالا برگشته ایران .روز بعد ضد اطلاعات پایگاه من را خواست و جناب سرهنگ گفت پسرم این چه حرفی بود دیروز زدی ؟ فکر نمی کنی زندان یا از کار اخراجت می کنن ؟


p42e_27132311560887501839.jpg

ذاکر اهل بیت سید مهدی موسوی

گفتم مردم می گویند . ولی سرهنگ گفت هر چی که مردم می گویند که ما نباید به زبان بیاریم .چون جوان بودم من را بخشید ولی یک هفته بعد افسر خط پرواز گفت موسوی آخر کار خودت را کردی .


0zfm_img_3077.jpg

گفتم چطور ؟ایشان گفت نامه محرمانه از ستاد مشترک برای بازداشتت صادر شده است . 


6uso_img_6365.jpg

سال 1344 به پایگاه وحدتی شهرستان دزفول منتقل شدم و در مسئولیت های مختلف فعالیت داشتم که آنجا با ستوان دوم عباس بابایی ( 1329 - 1366) آشنا شدم . بعد هر دو به پایگاه هشتم شکاری اصفهان منتقل گردیدیم .

 

 e2ov_img_5956.jpg

سید مهدی موسوی فرزند سید محمد اهل شهر نراق 8/1/1392

 

۹۲/۱۱/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook