سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

در سال 1334 در شهر نراق متولد شدم . سیکل دریافت کردم و سال 1350 به تهران نقل مکان کردم . دو سال در شغل های مختلف اشتغال داشتم تا اینکه آبان 1352 به استخدام نیروی هوایی در آمدم .

zqr2_16.jpg

سید عباس حسینی

آخر سال 1353 دوره ام که فراگیری زبان انگلیسی و آموزش نظامی بود در پادگان های قصر فیروزه و چکشی تهران به پایان رسید .اوایل خرداد 1354 جهت دوره های تکمیلی به ایالات متحده آمریکا اعزام شدم .

dnvy_img_9199.jpg

در ایالت های تکزاس و شیکاگو آموزش های مختلف را طی نمودم . آذر 1354 از آمریکا به ایران بازگشتم و به پایگاه هشتم شکاری اصفهان منتقل شدم . زمان وقوع خروش امت اسلامی به رهبری معمار انقلاب آیت الله سید روح الله خمینی(ره) در پایگاه هشتم بودم .

zsw_13.jpg

بعضی از روزهای اعتراضات مردمی بر علیه رژیم منحوس پهلوی در سال های 1356 و 1357 پس از ساعت کار اداری و با لباس شخصی به  صفوف آنها پیوسته و در تظاهرات شرکت می کردیم .

hiv6_20120209145338cgb-41952.jpg

دی ماه 1357 و آخرین روزهای عمر حکومت محمد رضا شاه با چند نفر از نیروهای مومن و انقلابی نیروی هوایی از پادگان خارج و در شهر اصفهان در محدوده فلکه احمد آباد به جمع راهپیمایان پیوستیم .

argr_img_9201.jpg

برای اینکه ضد اطلاعات از موضوع بویی نبرد شبانه به منزل مجردی دوستم علی(شعبانعلی) عظیمی فرزند رمضان که از نیروهای کادر هوانیروز بود رفتم و صبح روز بعد راهی پایگاه شدم .

t42q_14.jpg

از انقلابیون نراقی که در پایگاه هشتم مخفیانه فعالیت های مذهبی و دور از چشم فرماندهان انجام می دادند و در خیابان ها با مردم برای سرنگونی شاه هم پیمان می شدند آقایان علیرضا رضایی فرزند اکبر و قنبر قجری فرزند احمد و ... بودند .

2huc_10.jpg

از راست : قنبر قجری ، سید عباس حسینی

پس از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی به دلیل نیاز به نیرو در سال 1361 به پایگاه وحدتی دزفول اعزام  و تا بعد از پایان دفاع مقدس آنجا بودم . مجددا به پایگاه هشتم شکاری اصفهان بازگشته و سال 1375 بازنشسته شدم .

 pdtq_img_9202.jpg

سید عباس حسینی فرزند آقا رضا اهل شهر نراق 24/6/1392

 

۹۲/۱۱/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook