سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

احمد ابوالحسنی فرزند عزت الله متولد 1344 در شهر نراق از توابع دلیجان تاریخ 2 فروردین 1361 در سن 16 سالگی طی عملیات فتح المبین در روستای زَعَن در منطقه شِلِش شهرستان شوش استان خوزستان مجروح و به اسارت نیروهای ارتش عراق در آمد . هشت سال و نیم بعد تاریخ 29 مرداد 1369 به همراه سایر اسرا با افتخار به ایران و شهر نراق بازگشت .

 

1r6_1_(42).jpg

حاج احمد ابوالحسنی

 

شماره کارت اسارت ایشان 3050 و زمانی که در اردوگاه عنبر واقع در شهر الانبار استان پُر مساحت الانبار عراق روزگار حساس را سپری می کرد بدون داشتن دفتر و کتاب و پیش زمینه شعر گفتن به زیبایی برای رهبر کبیر انقلاب آیت الله سید روح الله خمینی(ره) تک بیتی را ساخته و برای ثبت تاریخ عشق ورزی به ولایت برای خانواده اش ارسال نموده است :

yfm1_img_6961.jpg

 

 بسم الله القاسم الجبارین

خدمت آقا رضا غفاری و خواهر عزیزم سلام

پس از عرض سلام ؛ سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم و امیدوارم که حالتان خوب باشد و ناراحتی نداشته باشید . حال من خیلی خوب است و به دعاگویی شما مشغول هستم . مرتضی ؛ سعید ؛ و مجید را سلام برسانید

bt8e_9-1.jpg


علی آقا را با خانواده سلام برسانید . بابا روح الله ( امام خمینی) را سلام برسانید  .  عمو اکبر( اکبر هاشمی رفسنجانی) ؛ سید علی ( حسینی خامنه ای) ؛ میر حسین( موسوی نخست وزیر) ؛ عبدالکریم(موسوی اردبیلی) محسن(رضایی) ؛ صادق(خلخالی) و دیگر عموها(مسئولین کشور ) را سلام برسانید و به آنها بگویید که برادران(اسرا) ذکر و خیر شما را می خواهند .

f5ux_9-2.jpg

مادرم را با بچه هایش سلام برسانید . تمام دوستان را سلام برسانید . آقا رضا قدر آزادی را بدانید و از شما می خواهم که بابای پیر(آیت الله سید روح الله خمینی) را دعا کنید و قدر آن را بدانید . ما به امید این هستیم که نیروهای اسلام به اینجا(عراق) برسند و ما را آزاد کنند نه به صورت صلح . دیگر عرضی ندارم به جزء یاری و دیدار شما . خداحافظ .  نامه بدون عکس ندهید .

مهرت ای قبله دلها همه از جان بخرند            حافظِ دینیُ الطاف خدا حافظ توست روح الله
تاریخ نامه : 7/9/1361           احمد ابوالحسنی

yp6r_img_6499.jpg

تنظیم و تفهیم گذاری از سایت سلحشوران شهر نراق 31/03/193

۹۳/۰۴/۰۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook