سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

آدم منتقدی نیستم ؛ ولی هر چه باداباد می نویسم ؛ فوقش چند نفر از همشهریان گلایه مند می شوند که به دیده منت از آنان پذیرا می باشم .

vzat_xfxf.jpg

شهید علی اصغر آقازمانی

 

آیا تاکنون فکر کرده اید اگر شخصیت انقلابی و مبارز و وارسته علی اصغر آقا زمانی در یکی از شهرها یا شهرستان های دیگر غیر از شهر نراق بود چند مجسمه و یا یادبود یا کنگره یا همایشی برایش بر پا می کردند؟

2ir_2011-11-14_(2).jpg

انسانی که از یاوران دکتر بهشتی و هاشمی رفسنجانی ؛ دکتر مفتح و بسیاری از شخصیت های ممتاز انقلاب و کشور بوده است . کمترین کار اینکه نام کوچه یا خیابانی به نامش می کردند .

3kq_اقازمانی.jpg

نفر سوم ایستاده از راست : شهید علی اصغر آقازمانی


به نظرتان طی 33 سال پس از شهادت این رادمرد چند بار در شهر نراق و یا مسجد اکباتان یا حسینیه کوثر نراقی های ساکن تهران مراسم گرامیداشت برای این بزرگوار گرفته شده است ؟

maia_65774545804230257347.jpg

                                                                                                                                                                                          پیکر مطهر شهید آقازمانی


پدرش علی محمد آقا زمانی فرزند عبدالمبین کارمند بانک در تهران بود که تاریخ 26/01/1352 فوت و به عشق زادگاهش جنازه اش به نراق منتقل و اطراف بقعه شاه سلیمان دفن گردید .با بازسازی پیرامون اکنون قبر این پدر کمی بالاتر از گلزار شهدا و کنار آرامگاه عالم روحانی حجت الاسلام آقا حسین فاضلی و معاون الممالک دفن می باشد .

e7fp_img_1677.jpg      4klp_img_1678.jpg

 

آیا یک کاغذ ناقابل یا تابلویی نصب شده که این قبر پدر یکی از شهدای حزب جمهوری است که فرزند نیکویش علی اصغر در کنار مسئولین کشور به شهادت رسید ؟

nkhe_sdtuxu.jpg


وبلاگ سلحشوران شهر نراق از آغاز فعالیتش چندین بار مطالب شایسته ای در خور شخصیت بلند شهید تهیه و در فضای مجازی منتشر نمود . همچنین سال قبل به منزل این خانواده در تهران مراجعه و با مادر بزرگوار شهید حاجیه خانم ایران قاسمی فرزند میرزامنصور مصاحبه انجام و منتشر کرد .

k14k_تصویر۱۷۲۳.jpg

سنگ قبر شهید آقازمانی در بهشت زهرای تهران

با دایی بزرگوار شهید مرد خیر نراقی آقای یارمحمد قاسمی فرزند میرزا منصور ملاقات و موارد ذی قیمتی از سجایای اخلاقی شهید را منعکس کردیم  . علی اصغر آقا زمانی فرزند علی محمد سال 1331 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی متولد شد .

4x5b_تصویر۱۷۲۱.jpg

  

7 تیر 1360 سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) از طریق عامل نفوذی اش محمد رضا کلاهی حزب جمهوری اسلامی را در سرچشمه تهران منفجر و بیش از 72 نفر از مسئولین کشور را به شهادت رساند . یکی از این شهدا علی اصغر آقا زمانی اهل شهر نراق بود .

 

paes_dsr.jpg


سی و سومین سالگرد شهادت علی اصغر آقازمانی و دیگر شهدای حزب جمهوری اسلامی را گرامی می داریم .

۹۳/۰۴/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook