سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 آقای رضا حیدری فرزند عباس علاوه بر زحمت های متداولی که در امر کشاورزی انجام می داد روزانه در نمازهای جماعت یومیه مسجد جامع شهر نراق حضوری فعال داشت . با کمک و مساعدت همسر مکرمه اش حاجیه خانم کلثوم (گلی) خسروی فرزند عظیم نان حلال و طیب به خانه آورد و زحمت کشید تا فرزندانش از سربلندان جامعه شدند .

 

lw8iqcq7gdanygac3huz.jpg

مرحوم رضا حیدری

 

* دفاع مقدس که شد علیرضا حیدری به خدمت رفت و از کیان مملکت پشتیبانی کرد. بعد از خدمت هم در فعالیت های فرهنگی ؛ آموزشی با افکار بسیج پشتیبان رهبر بود .


*
علی اکبر حیدری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرد و در پایان تسویه حساب به آخرین ماموریت رفت و به سختی مجروح و به اسارت عراقی ها در آمد . لیکن بر حسب اشتباه باقیمانده پیکر مطهر شهیدی را در نراق تشییع کردند و در گلزار شهیدان به خاک سپردند و روی قبر نوشتند علی اکبر حیدری تاریخ 5/4/1367 به شهادت رسید . بعد از مراسم چهلم از عراق نامه ای آمد که نوشته بود من اسیر هستم.

opp1b4r0g5w5txblex.jpg

* محمد رضا حیدری دو سال سربازی اش را در کردستان سپری کرد . بسیجی شد و چندین بار به جبهه ها شتافت و دو نوبت مجروح شد ولی به بنیاد جانبازان مراجعه نکرد .

 

* حسین حیدری نیز کوچکترین پسر خانواده پس از جنگ به خدمت سربازی رفت و انجام وظیفه نمود .



اسماعیل سلیمانی فرزند احمد داماد این خانواده از رانندگان دفاع مقدس شهر نراق بود که تاریخ 4 بهمن 1388 در سن 57 سالگی در اثر بیماری دارفانی را وداع گفت .

 

hv3phx0msl4kuhb992pa.jpg

 

باید اذعان داشت که این خانواده ها در پیروزی های انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و دفاع مقدس مشقات زیادی را تحمل کردند .

 

mdlwuqh65zs6pkuvx8ds.jpg


سلحشوران شهر نراق مصیبت وارده را به خاندان حیدری و خسروی تسلیت می گوید و برای متوفی علو درجات جنت را از خداوند مسئلت می دارد .

۹۳/۱۲/۱۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook