سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

سرباز وظیفه غلامرضا حسینی در دهه فجر و مقارن با روز 22 بهمن 1365 در جبهه سومار استان کرمانشاه در مصاف با ارتش متجاوز بعث عراق جان تابناکش را هدیه به درگاه دوست نمود .

از زمان آگاه شدن خانواده گرامش تا روز تشییع پیکر مطهر چند روز طول کشید . در این مدت فریاد و شیون و فغان از بیت معززش در کوچه می پیچید و هر بار که از آنجا می گذشتم با اینکه حدود 10 سال سن داشتم با خود می گفتم چرا اینقدر زودتر از ورود پیکر پاکش خانواده اش را خبر نموده اند ؟ و حس می کردم چقدر والدین عزیزش در این مدت زجر می کشند.

  

شهید غلامرضا حسینی

روز تشییع جنازه این عزیز سفر کرده در زمستان باران شدیدی می بارید ، با این حال مردم قدرشناس و همیشه در صحنه نراق خوب شرکت نمودند و به نشانه دامادی به سَمت تابوت نُقل می ریختند .

بالای سر قبرش سایبان پلاستیکی نصب کردند و با مشکلات پیکر شهید را به خاک سپردند . ایشان از شهدایی بود که افتخار زیارت چهره پاک و روحانیّش را در داخل قبر داشتم و تفاوت چهره مُرده و شهید را درک نمودم.

             مرحوم محمد حسینی

روح پدرش محمد حسینی فرزند ... و مادر مرحومه اش عصمت نبی زاده فرزند یوسف قرین رحمت الهی و از فیض شفاعت فرزند شهیدشان متنعم گردند .

مجتبی عابدی فرزند شهید غیاث اهل شهر نراق 26/6/1392

۹۴/۱۲/۰۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۲)

خدا رحمتش کنه این شهید بزرگوار را بخاطر اینکه دارای جثه بزرگ و نیرومندی بود بهش میگفتن رضا خدر خدر یکی از کشتی گیرای بزرگ و نام آور ایران بود
خداوند خیر به شما بدهد .
یادی از شهید والامقام غلامرضا حسینی کردید .
شادی ارواح طیبه ی شهداء و مرحوم محمد حسینی پدر شهید غلامرضا حسینی صلوات.
پدرش که اعتقاد راسخی به لقمه حلال داشت با زحمات فراوان در تربیت غلامرضا تلاش می کرد.شهید غلامرضا حسینی در کنار تحصیل ،به پدرش کمک می نمود.
روحشان شاد ، روح شهید غیاث علی عابدی شاد با ذکر صلوات .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook