سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

نیمه شبی تاریک در پاییز سال 1363 در کردستان هنگامی که در سنگرهای اطراف پایگاه مشغول نگهبانی بودم در لابلای درختان بلوط اطراف پایگاه صدای مشکوک به رفت و آمد شنیده می شد .

علی محمد میرشکاری

این صدا پیوسته و قطع نمیشد . به همسنگران و دوستان اطلاع داده شد تا آمادگی لازم را پیدا نموده و سراسر پایگاه را محافظت و با حمله احتمالی دشمن مبارزه شود.
ابتدا چند تیر به سمت صدا شلیک شد اما باز هم صدا قطع نشد بلکه صدا نزدیکتر و بیشتر میشد .

ناچارا همزمان با چند نفر از سربازان به صورت رگبار به سمت صدا شلیک نمودیم و پس از بررسی ملاحظه نمودیم که تیرهایمان به یک راس گاو از اهالی روستای برده بوک اصابت نموده است .
بلافاصله با کمک همرزمان و قصاب پایگاه گاو را ذبح و حلال نموده و گوشت آن را به آشپزخانه پایگاه آوردیم .

صبح مالک آن گاو را در قبال دادن چندین راس گوسفند زنده راضی نمودیم. لازم به ذکر است گردان 1942 قدس درپایگاه دارای دهها گوسفند زنده و آشپزخانه و تمام امکانات بود زیرا هر روز به لحاظ نا امنی نمی توانستیم جهت تهیه آذوقه و تدارکات به شهر تردد نماییم .

پس از تحمل سختیها و مشقت های فراوان و طی فراز و نشیب های جبهه و جنگ در مناطق عملیاتی جنوب و غرب ،در دیماه 1363 خدمت سربازی و ماموریت کردستان منقضی و مجددا جهت تسویه حساب و اخذ کارت پایان خدمت و احتیاط به منطقه عملیاتی جنوب عزیمت و در حالیکه با هم دوره های خود کارت های پایان خدمتمان را تحویل گرفته بودیم و قصد خروج از منطقه را داشتیم ،ناگهان با ظهور هواپیماهای عراقی و ریختن بمب خوشه ای مواجه شدیم که دو نفر از همرزمانمان به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند .

     

در سال 1364 تشکیل خانواده دادم و از سال 1366 تاکنون در مدیریت جهاد کشاورزی دلیجان بعنوان رییس و کارشناس مسول امور اراضی در جهت خدمت گزاری به مردم و دولت در راستای تحقق اهداف سازمانی و اجرای سیاست ها ی اقتصادی و برنامه ریزی های دولت در زمینه های ذیل فعالیت داشتم :

1-احیا و واگذاری اراضی کشاورزی ، باغی،صنعتی و خدماتی و آموزشی در سطحی بیش از هزاران هکتار.
2-تعیین تکلیف انواع اراضی دولتی و تملک به نام دولت جمهوری اسلامی در سطحی بیش از دهها هزار هکتار.
3-تعیین تکلیف امور باقیمانده قوانین ومقررات اصلاحات ارضی سابق.
4-حفاظت و حراست از کاربری های اراضی کشاورزی و باغات در کل حوزه استحفاظی دلیجان.
5-حل و فصل مسایل و مشکلات حقوقی و اساسی زمین در شهرستان.
6-عضویت فعال و رسمی در دهها کار گروه و کمیته ها و کمیسیون های تخصصی زمین و آب و... در شهرستان .
7-توسعه سطح کشت و افزایش بهره وری در جهت تامین امنیت غذایی .
8-عضویت فعا ل و رسمی در شورای حل اختلاف و بسیج و...

وبا کسب چندین مرتبه اخذ رتبه کارمند و کارشناس مسئول نمونه استانی و شهرستانی د ر جشنواره شهید رجایی و اخذ دهها تقدیر نامه از مراجع و سازمان های اداری و قضایی و سیاسی و.... مشغول خدمت می باشم.

آقای علی محمد میرشکاری فرزند علی اهل شهر نراق 12/11/1393

۹۵/۰۳/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ سید مهدی موسوی
سلام حاج علیمحمد میرشکاری از انسانهای بسیار با اخلاق صبور ومومن روزگاره خدا به خودش وخانوادش خیر وسلامتی عنایت فرماید.همچنین یکی از کارشناسان ارشد وبا تجربه جهاد کشاورزی دلیجان بوده که باعث سرافرازی شهرنراق هستند.
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ شهروندی از دلیجان
زحمات سلحشوران نراق که با معرفی و گذاشتن پستهای جالب توجه از چهره های صاف و بی الایش سلحشوران و خدمتگذاران به خلق خدا یکی پس از دیگری به معرض نمایش میگذارند بینهایت ارزشمند و شایسته تقذیر است.
پاسخ:
درود و سلام بر شما همشهری شایسته و مهربان دلیجانی

علاقمندیم از مردم متدین و با صفای دلیجان خصوصا چهره های شاخص و مشاهیر دلیجان نیز مطالبی بنویسیم و از دوستان گرانقدر برای یاری استمداد می طلبیم .

مطالعات لازم در خصوص سید عبدالهادی حسینی صورت گرفته و در صورت حیات و فرصت به این شخصیت بزرگوار در این سایت پرداخته خواهد شد .
با تشکر از مطالب مفید و آموزندتون و به نراق می بالیم که چنین شخصیت های مومن و باسوادی را در خود پرورش داده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook