سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حسین رعیتی راد چهره بلند آوازه مردم شهر نراق

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ
پدر! می‏خواستم درباره‏ ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است.
گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است.
خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم
آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی علیه‏ السلام ، نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی علیه‏ السلام . .
تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری .



مرحوم کربلایی حسین رعیتی راد

کربلایی حسین رعیتی راد مرد بزرگواری بود که کوچک و بزرگ نراقی ها او را می شناختند و هر کدام به نامی او را صدا می زدنند که متداولترین آن عمو حسین بود .
عمو حسین عاشق نراق و نراقی ها بود. علاقه داشت باری از دوش همولایتی هایش بردارد فلذا عموما احساس غمخواری می کرد.

در شادی ها و شاد کردن مردم پیش قدم بود و در غم و ماتم مردم هم از اولین افرادی بود که خودش را به مسجد عزا یا منزل متوفی می رساند تا تعزیت عرض کند .
این چند سال اواخر عمر هم دم درب ورودی مساجد روی صندلی می نشست و به جهت علاقه ای که به مردم داشت نفر به نفر افراد را احوالپرسی و دلجویی می کرد .


روزی به ایشان گفته شد عمو حسین به اندازه چند خط خودت را معرفی کن که گفت : بنده سال 1300 شمسی در شهر نراق متولد شدم ولی در شناسنامه 1311 ثبت شده است .

  
مرحوم کربلایی حسین رعیتی راد      مرحومه طلعت نباتی فرزند حسین

همسر گرانقدرم خانم طلعت نباتی فرزند حسین تاریخ 21 آذر 1392 فوت و در بهشت زهرا(س) تهران آرمیده شد . دارای دو دختر و سه پسر به اسامی علی - محمد و محسن هستم .


از راست : محسن رعیتی راد - مرحوم حسین رعیتی راد - علی رعیتی راد
پدرم حبیب الله رعیتی راد فرزند هرمز در سال 1308 یا 1319 فوت کرد و در قبرستان الیگودرز استان لرستان در اطراف قبر یک نراقی دیگر خاکسپاری گردید . پدرم وقتی فوت کرد من هشت ساله بودم .

                                 محمد و علی رعیتی راد                      کربلایی حسین رعیتی راد
مادرم ساره رضایی فرزند اسدالله تاریخ 21 دی 1361 فوت و در قطعه 9 ردیف 124 شماره 38 بهشت زهرا(س) تهران خاکسپاری گردید . ساره خاتون خواهر استاد حسین آسیابان بود .


برادر همسرم بسیجی مُندعلی نباتی فرزند حسین متولد 1305 تاریخ 17 آذر 1361 طی پدافندی عملیات محرم در پاسگاه شراهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

                                     
فرزند باجناق هایم به اسامی احمد کریمی فرزند صفرعلی و علی اکبر مسلمی فرزند غلامرضا نیز از شهدای دفاع مقدس می باشند .


کربلایی حسین رعیتی راد پیرغلام حضرت امام حسین علیه السلام روز سه شنبه 30 شهریور 1395 از این جهان فانی رخت بست و علاوه بر خانواده عموم مردم قدرشناس نراق را مصیبت زده کرد . قبر این چهره دوست داشتنی قطعه 74 غربی ردیف 80 شماره 100 در بهشت زهرا(س) تهران می باشد .


پنج شنبه 6 آبان 1395 چهلمین روزی است که عمو حسین در بینمان نیست .

سلحشوران شهر نراق به پاس احترامش فاتحه و صلوات به روح بلندش نثار می کند .
۹۵/۰۸/۰۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۶)

با سلام آری ایشان عمو حسین تمام مردم نراق بود روح این عزیز شاد باد
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۶ ابوالحسنی محمد
روح بزرگ این مرد شاد باد با ذکر 5صلوات .
خدا رحمت کند مرحوم کربلایی حسین رعیتی راد و همسر گرامی شان مرحومه شادروان طلعت نباتی را که فرزندان شایسته ای تحویل جامعه دادند و همیشه در کار خیر پیش قدم بودند .
خداوند روح عمو حسین و همسر گرامیشان را قرین رحمت فرماید
از این فرصت استفاده میکنم بار دیگر به دوستان خوبم خانم رعیتی و خانم صادقی
تسلیت عرض می کنم
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۲ سید موسی موسویان
خدا این پدر بزرگوارا رحمت کنه و تسلیت عرض میکنم به بازماندگان
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۷ مهدی مرادی
عمو حسین انسانی شریف ومومن بود وبسیار دلسوز.من به نوبه خودم خیلی دوستش داشتم وبهش ارادت داشتم.ازشنیدن خبر فوتش بسیار ناراحت شدم.خداوند روحش را با امام حسین علیه السلام محشور فرماید.ضمنأ این مصیبت را به خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم.
۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۲۴ محسن ایرانشاهی
هرچند افتخار آشنایی با این پدر و مادر عزیز را نداشتم اما سعادت دوستی چندساله با فرزند ارشد شان علی آقا رادارم که الحمدالله در اخلاق ومرام وجوانمردی انسان وارسته وعدالت جویی هستن که نشان دهنده تربیت عالی اولیاء گرامی شان است از خداوند منان آرزوی رحمت و مغفرت برای گذشتگان وطول عمرباعزت سرافرازی برای بازماندگان خواستارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook