سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

پنج شنبه 3 فروردین 1396 روز اوج سربلندی شهر نراق بود . علاوه بر نراقی های شهید دوست مهمانان عظیم الشان از اقصی نقاط ایران اسلامی به مسجد جامع و گلزار شهدای شهر نراق تشرف فرما شدند.

آثار و اثرات سیره شهدا در زندگی مردم و اجتماع به وضوح قابل رویت است و کمتر کسی پیدا می کنی که از ایثار جان و مال شهیدان سخن به میان نیاورد . عده ای دور مقبره شهدای مطهر حلقه می زنند و شاید حاجتی طلب کنند زیرا مقتدایشان سید علی فرموده : شهدا امامزادگان عشقند .

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر بهرام حسینی مطلق فرمانده دافوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران یادواره 19 بود . حاج مرتضی طاهری ذاکر اهل بیت نغمه خوانی مراسم را بر عهده داشت . مجری یادواره جناب شفیع شعله کار بود .

 

بیشترین مشقت و سنگینی کار بر دوش جناب سرگرد محمد شریفی و سربازان وظیفه و بسیجیان حوزه مقاومت ثارالله شهر نراق بود که زحماتشان به بار نشست و به نیکویی مراسم یادواره نوزدهم را برگزار نمودند . این مومنین زحمتکش شایسته تقدیر و تشکر هستند .

تا کنون در زادگاه زیبایمان شهر نراق اوصاف شهیدان به نمایش گذاشته نشده فلذا سلحشوران شهر نراق علاقمند گردید قسمتی از ویژگی شهدا را معرفی نماید :

۱-اخلاص در عمل داشتند .
۲-پر تلاش و خستگی ناپذیر بودند .
۳-با محبت و مهربان بودند .
۴-اهل دعا و مناجات بودند .
۵- گوششان به حرف ولایت بود .
۶-در اجرای فرمان ولایت کوتاهی نمی کردند .
۷-از گناهان ریز و درشت پرهیز می کردند .
۸-به انجام واجبات پایبند بودند .
۹-حرمت نگه می داشتند و برای پدر و مادر احترام ویژه ای قائل بودند .

۱۰-اهل کمک و دست به خیر برای محرومین و مستضعفین بودند .
۱۱-اهل خدمت به مردم بودند و این خدمت را بر خود فرض می دانستند .
۱۲-اهل ریا و تظاهر نبودند.
۱۳-اهل پُست مقام نبودند .
۱۴-مسئولیت پذیر بودند .
۱۵-اهل تکلیف بودند نه نتیجه .
۱۶-زمان شناس بودند و در اکثر صحنه ها حضور داشتند .
۱۷-انقلاب و جمهوری اسلامی را باور داشتند و با تمام وجود پای انقلاب ایستاده بودند .
۱۸-فرمان ولایت فقیه را فرمان امام زمان (عج) و خداوند می دانستند .

۱۹-تا پای جان بر سر پیمان با ولایت فقیه زمان خود ایستادند .
۲۰-اهل تردید و لغزش نبودند .
۲۱-در امور سیاسی و رخدادهای اجتماعی و بین المللی تحلیل داشتند و بی تفاوت نبودند .
۲۲-نسبت به وقایع و اتفاقات جامعه هوشیار وتأثیر گذار بودند .
۲۳-در تصمیم سازی و تصمیم گیری های کشور دخیل و تأثیر گذار بودند.
۲۴-نسبت به علم و تحصیل توجه وافی داشتند.
۲۵-شهادت را وسیله می دانستند نه هدف .
۲۶-انس با قران داشتند .
۲۷-اهل تهجد بودند.

سایت سلحشوران شهر نراق از خانواده های معزز شهیدان شهر نراق و عموم مردم قدرشناس شهرستان دلیجان استان مرکزی که برای برپایی هر چه باشکوه تر اجرا شدن مراسم جهد و کوشش داشتند تشکر دارد .

   

ازجناب آقایان میثم کاظمی فرزند غلامرضا و محمدرضا علی آقایی فرزند نوروز و هادی عابدی فرزند عابدین نیز که با عکسهای خود همگام با مراسم یادواره بودند، کمال تشکر را داریم.



http://roozgozar.com/piczibasazi/matlab/01/roozgozar.com-0019.gif

















۹۶/۰۱/۰۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳۳)

با سلام دورد بر سرگرد پاسدار محمد شریفی فرمانده حوزه بسیج نراق وبسییجیان نراق از زحمات این عزیر تقدیر تشکر می گردد
سلام شریفی قهرمان درود بر شما تعدای از خدا بی خبر نمی خواهند چهر ه زیبا شما وکار خوب در شهر ماندگار گردد وصبر تو ندارند ودوست دار وحدت خوبی نیستند وسعی در از بین بردن وحدت را دارند انها را به خدا بسپار خدا یار یاورت
با سلام و درود به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) و آرزوی صحت و سلامت برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای( مد ظله )
شرمنده ام از محبت کلیه دوستان .
اگر آبرویی دارم و اگر خدمتی شده همه و همه در جهت کسب رضایت خداوند و از جانب جوانان دوستان و بسیجیان عزیز و بزرگوار پایگاه های شهدا و شهید قجری نراق بوده است جوانانی که نسبتی با شهدا ندارند ولی از لحاظ دلی نزدیکترین خویشاوند شهیدان هستند جوانانی که همیشه در کوچه خیابان کسی به آنها اعتنایی ندارد ولی در بین شهدا اعتباری بالا دارند . جوانانی که خالصانه ، بی ادعا ،پرکار و عاشق می باشند و من حقیر به عنوان خادم آنها همیشه در جلو دید بوده ام ولی کار را آنها انجام داده اند .
امید دارم که شهدا در روز محشر شفیع و پشتیبان این جوانان و بنده باشد .
از زحمات امام جمعه محترم شهر مان حاج آقا حسینی راد و همچنین هم رزمان شهدا و خانواده های محترم شهدا نیز که پشتیبان و حامی ما بوده اند نیز تشکر و قدردانی می نمایم .
و در انتها نیز جا دارد از زحمات برادر بزرگوار خودم مهندس سید محمود جوادی نیز تشکر نمایم.
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۹ اعظم السادات میرسلطانی
با سلام و درود و خسته نباشید .

حدود یک ماه هست که عزیزانی در تکاپوی برگزاری یادواره ی شهدا هستن واز خواب و خوراک خود گذشتن و هماهنگی لازم را برا سخنران و مداح و تزیین محل برگزاری یادواره و... فراهم کردن تا مراسم یادواره نوزدهمین شهدای نراق به نحو احسن برپا بشود .

جاداره ی تشکر ویژه از بسیجیان
حوزه 2 ثارالله نراق از جمله سرگردمحمد شریفی و جوانان غیور داشته باشیم که با کمترین امکانات در طول شبانه روز تلاش کردن و حتی بعضی موقع تا پاسی از شب فعالیت داشتن .

دست مریزاد اجرکم عندالله
با سلام
لطفا بفرمایید هزینه سخنرانان مراسم چقدر شده است
با تشکر
پاسخ:
سلام و درود
فرض کن هزینه یادواره نوزدهم شهدای نراق مجانی یا یک میلیون تومان یا ده میلیون تومان یا سی میلیون تومان شده. هر کدامش را بدانی بهانه ای برای گفتن حرف های نیش دار و کنایه آمیز داری و برایت فرق نمی کنه که به جای نگاه مالی به یادواره به سیره شهدا و رهروانی که در مجلس حضور داشتن بپردازی.


میلیارها هزینه برای هر یادواره و همایش و جلسات شهدا جای یک لحظه حضور شهید علیرضا قجری فرزند علی محمد را پُر نخواهد کرد که والدینش پای سفره هفت سین تاریخ 1 فروردین 1365 خبر شهادت فرزندشان در خاک عراق را شنیدن و چندین روز دنبال پیکر گلگون کفن سربازی بودند که برای حفظ ثغور مرزها و امنیت جناب عالی در سرحدات مقابل شهرستان مرزی مریوان جانش را تقدیم نمود .

شاید ندانی و نخواهی بدانی که چهار شهید رعنای نراق که هر کدامشان منشا خیر و برکتی بودند مدرسه حاج عباس معصومی را رها و به خوزستان رفتند تا در عملیات فتح المبین دفع تجاوز از دشمن نمایند . سفره های هفت سین خانواده ها پهن بود که با شهادت فرزندان نراق هفت سین ها خونین گشت . تو نمی فهمی پیکر چهار شهید طی یک یا دوز روی دوش امت قهرمان پرور نراق یعنی چه؟
هیچگاه سوال نمی کنی قیمت این خون ها چقدر است ولی هزینه برگزاری مجالس آنها را محاسبه می کنی.
تو نمی توانی بفهمی خانواده اسرا تا صبح چند نوبت از دلهره و آشوب و استرس سر از بالین برداشته و چه هزینه های گزاف از لحاظ روحی و روانی پرداختن ولی گرامی داشت یاد آنها را به ریال محاسبه می کنی .


تو نمی توانی بفهمی که سپاه سردشت برای باز گرداندن پیکر مثله شده قهرمان نراق شهید جعفر کمره ای حاضر بود بهای گزاف بدهد چون ایشان چهره ارزشمندی برای برقرار امنیت در نوار مرزی سردشت بود حالا شما به جای پرداختن به علل انتخاب راه و رسم جعفرها دنبال هزینه کردن پول قند و چای و سخنران مجلس او هستی .


فایده نداره بیشتر برای تو مطلب نوشتن چون شهید و شهدا را نمی شناسی و نخواهی شناخت .

الهی به حق شهدا ما را هدایت کن .
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۱ مرتضی علی آقایی
واقعا که دست اندرکاران برگذاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند و به بهترین نحو این یادواره بر گزار گردید.این حقیر به نوبه خود از جناب سرگرد شریفی و پرسنل تحت امرش ،مهندس سید محمود جوادی وسردار محمد عضایی و اخوی گرامش کمال تشکر وسپاسگزاری را می نمایم و به همه دست مریزاد می گویم.
حسین آقا اگه ابتدا یه تشکری از دست اندرکاران بسیجی بی مواجب می کردی و بعد سوالت را مطرح می کردی بهتره بود .

این شهدا به گردن همه ما حق دارند و هر چه هزینه برایشان بکنیم کم کرده ایم . میخای دنبال چی چی بگردی . برو تو این همه دزدی و اختلاس ها هزینه ها را بررسی کن نه تو مجالس شهیدان
چرا من خوب می فهمم بهای خون این شهدا چقدر است بهای خون این شهدا را از کسانی بپرسید که سالم از جنگ بر گشتند و بخور بخور هایشان را شروع کردن از کسانی بپرسید که حق الزحمه جهادشان یا اسارتشان را با معافیت فرزندانشان معامله کردند - بهای خون شهدا را از سخنرانانی بپرسد که در این مراسم جهت سخنرانی درباره شهدا پول گرفتند شاید هم نگرفته اند
سلام
اقای حسین راست میگه ایا باید حتما مراسم را در مسجد گرفت و با هزینه زیاد ایا نمیشود مردم را در گلزار شهدا جمع نمود و مثلا بین انها خرما پخش کرد این جوری یاد شهدا گرامی داشته نمی شود حتما در مسجد جامع نراق با برگذاری مراسم و هزینه یاد شهدا را باید گرامی داشت پس راهشان چه روزی که قبور شهدا ی نراق را بازسازی میکردند همسر یکه از شهدا جلوی روی من گفت هنوز توی گوشم هست که بجای این کار و هزینه زیاد کاری برای جوانان بیکار کنند
سلام اقای امیر کاری که برای خدا باشد نباید کسی منتطر این باشد که ازش تشکر کنند کار خدایی که تشکر ندارد
حتما میخواهید کسانی که در یادواره شهدا خدمت کرده اند را مثلا از خدمت سربازی معاف کنید یا فرزندانشان را حرف همیشگی ایا شهدای شهر نراق از هزینه کردن در یادواره شان راضی اند ایا بدون هزینه کردن نمیشود یاد شهدا را گرامی داشت
اقا اصلا تسلیم باید یاد واره بر گذار کرد قبول ایا نمیشد یادواره را با کمترین هزینه بر گذار کنیم ایا نمی شود از بهترین مهمانمان با نان و ماست پذیرایی کنیم حتما باید برای بزرگداشت مهمانمان باید بر ترین و بهترین غذا ها را سفارش دهیم به نظر من یادواره شهدا را میتوان بر سر مزارشان با دادن یک چای هم برگذار کرد حالا باید حتما فلان مداح یا فلان سخنران و شخصیت نظامی در مراسم سخنرانی کنند
با سلام خدمت امیر و حسین برادر ان خوب بحث نکنید سر این برنامه ها ایکاش یک شب در آن عملیاتهای منطقه جنگی بودید و میدید که بیشتر ازاینها نیاز است هزینه شود تا قدر بچه هایی را که جبهه رفته اند یا شهید و یا جانباز شده اند بدانید این برنامه ها فرهنگ شهادت را در جوانان تفهیم میکند دست همگی درد نکند خیلی خوب بود انشااله سال بعد جالبتر از امسال باشد
عزیزان آنچه مشخص است همه شهدا و خانواده ایشان را محترم می شمارند و آنها را مایه عزت و اقتدار مملکت می دانند و این نظرات نیز تمام صحیح و در جای خود پسندیده است ولی آنچه واقعیت دارد این نکته است که ما عموما راه شهدا را گم کرده ایم و اصولا از هدف انقلابمان فاصله گرفته ایم .
ساده زیستی و دوری از تجمل گرائی و احترام گذاشتن به نظر آحاد ملت و تبعیت از اکثریت آرااز اصول اولیه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی است .
جای تشکر فراوان از برگزار کننده گان این یادواره هم هست ولی از نظر منتقدین هم استفاده کنیم و با منطق و شکیبائی برخورد نمائیم .
واین نکته که از سخنرانان و مداحان حرفه ای که اهمیت پول برایشان بیشتر از هرچیز دیگر است در این نوع مراسم معنوی استفاده نکنیم پسندیده تر خواهد بود . یا علی
باسلام وتشکر خدمت بسیجیان وسرگرد شریفی.
اقای حسین اقا شما که میگی یادواره باکمترین هزینه برگزاربشه اولا اونا از جونشون گذشتن که ما ارامش داشته باشیم پس باید تاجایی که میشه بهترین مراسمو براشون گرفت .ثانیا چطور برای مراسماتی مثل شب شعرو ....هزینه کردن اسراف نیست بعدتو مراسم یادواره و مراسمات امام حسین خرج اضافیه؟؟ثالثا مراسم نمیگیرن که به مردم خرما بدن همه توخونشون خرما دارن مراسم میگیرن برای زنده شدن ایین شهادت و ایثار .رابعا هزینه ی یادواره از جیب شخصی کسی نمیره اگرهم بره بارضایت کامل میره لازم نیست شما نگران باشید.خامسا فکر نکنید باشرکت دریادواره حق زحمات شهدا رو ادا کردید یادواره گرفتن وظیفه ی ماست نه لطف کردن ما به شهدا.
اگه بدونیم چه پولایی داره برضد ما و برای فاصله گرفتن از شهدا و رهبر خرج میشه
نمیگیم سر وته یادواره را هم بیارید کارخوب پول خوبم می خواد
اینم میگم واسه همه ی کاربرا:همیشه کسایی هستن که دوس دارن شهدا کمرنگ دیده بشن اما با حرف من و امثال من کار بزرگی که کردن فراموش نمیشه.
چراغی را که ایزد برفروزد
هرانکه پوف کند ریشش بسوزد.
حسین اقا شما اگر مردی بیا بسیج تا به شما بگویم چقدر هزینه شهدا شده است این که در این سایت این را مطرح کنید با سند حرف بزیم جوسازی هم نکن خود شما چه سود می برید اماده هستم با تمام مدارک
با سلام مسول محترم سایت جناب اقای اوضاعی به نظرم سایت نام دیگر ی انتخاب نمایید بهتر است چون هیچ رزمنده از ان بازید نمی کند بهترین نام تاریخ نراق ودوستان شما که تکرار ی همیشه
پاسخ:
دوست خوبم درود

هیچگاه در نوشته ها و صحبت هایت از کلمه هیچ استفاده نکن . تا آنجاییکه ما می دانیم رزمنده هایی که با اینترنت سر و کار دارن از سایت ما و سایر مطالب فضای مجازی بهره مند هستن . حتی اگر 5 رزمنده هم مطالعه کننده وجود داشته باشه حرف جناب عالی نقض میشه .

انتخاب نام سایت و وبلاگ مثل انتخاب نام فرزند است که کسی حق انتقاد به آن ندارد .
برای ما مهم استفاده از مطالب توسط شما و سایر کاربران است و شما به نام سایت حساس نباش . همینکه شما با ما هستی ممنونتیم .
تا جاییکه خبر داریم قبل از برگزاری یادواره شهدا چندین بار جلسه گرفته میشه و التماس می کنن که دوستان بیان و نظراتشان را ارائه دهند تا مراسم به زیبایی برگزار گردد .
حسین آقا و حسین آقاها کاش تو این جلسات شرکت می کردن تا هم متوجه باشن در هوای سرد سوم فروردین 1396 نمیشه یادواره را تو گلزار برگزار کرد و نه امکانات موجود در نراق کفاف حتی زدن یک چادر بزرگ مسقف هم وجود ندارد .
پیشنهاد و انتقاد هایتان منطبق بر یک اصول باشه و همینجوری تیکه پرت نکنید.

شما هم بیایید پلاکاردی بزنید ؛ عکس شهیدی نصب کنید ؛ پرچمی برافرازید و در کل شمعی روشن نمایید.

نشستن و مرتب فوت کردن به شمع روشن سودی و اثری نمی بخشد .
سلام
فقط جوابهای الکی و سر بالا دادین ایت اله سید علی قاضی هر جمعه روضه برای امام حسین بر پا میکردند فکر می کنید هزینه اش چقدر بود در حدود 1 ساعت و شاید هم کمتر و برای پذیرایی از مهمانها ان هم در گرمای نجف فقط چای میدادند جناب اقا رضا نمی خاهد به من مدرک نشان دهید فقط بگویید سرداری که در جلسه سخنرانی کردند چقدر گرفتند من قبول میکنم منی که باید بیایم بسیج تا هزینه ها را ببینم بعد به مردم بگویم الان شما بفرمایید
حسین آقا مطمئن هستی که سردار و مداح در این مجلس با شکوه و روحانی برای حضور و سخنوری شان پول گرفته اند ؟
اقا جان
1- میشود برای شهدای شهر نراق یادواره گرفت یادشان را گرامی داشت با صفر ریال هزینه
2- میتوان یادواره گرفت با صد میلیون ریال هزینه

کدام بهتره شما میخواهین یاد واره بگیرید یا با خرج کردن هزینه های زیاد یاد شهدا را گرامی بداری
شهید شهیده و ارزششو با هزینه های زیاد و یا کم نمیشه پایین و بالا کرد
چرا نمیشه میشه مردم را در مسجد جامع نراق جمع کرد مراسم باشکوهی گرفت و فقط رزمنده های دوران دفاع مقدس بیایند و به ذکر خاطره گویی بپردازند هیچ هزینه ای هم در بر ندارد حالا حتما باید ذاکر و سخنران دعوت کرد با هزینه های هنگفت
اقا این اقای حسین راست میگه اگه سخنرانان حالا در جای دیگر یا در یادواره شهدای نراق اگه دم از شهدا میزنه و میخواهد دنباله روی انان باشد می بایست هیچ مبلغی دریافت نکند ( اگر حقیقتا راست میگوید) لطفا مبلغ را بفرمایید
با سلام حسین اقا بنده در خواست دیدار داشتم که لیست هزینه رویت فرمایید سردار هر چقدر گرفته نوش جانش
با سلام ادب احترام خدمت دوستان با خبر شدم این سردار بزرگوار یک ریالی هم دریافت نکرد جهت اطلاع اقا حسین
سایت تاریخ نراق خسته نباشید شما واین اقا حسین را به خدا وند می سپارم
سلام از اینکه این سایت تاریخ نراق افراد وگروه را بررسی نمود واطلاع رسانی نمود تقدیر تشکر می گردد نام تاریخ زیبا خوبی به این سایت می دهددرود بر خاندان اوضاعی از حاج مااشاله تا حاج عباس حاج ابراهیم وحاج حسین اوضاعی حاج یوسف وحاج احمد وعلی وحاج محمد واکبر علی اشرف کل اقوام اوضاعی از کوپک تا بزرگ که زحمت این سایت را دارندخوش باشید
با سلام خدمت همه نراقی ها
دوستان محترمی که به هر عنوان در مورد یادواره شهدا هرگونه بحث و نظر و انتقادی دارند .لطف کنن تشریف ببرن بسیج .اینکه اینجا به صورت ناشناس یه شبهه وارد کنید که درست نیست .البته ایراد سایت و بهتر بگم ترفند اقایون هست برای شلوغ تر کردن سایت وگرنه بیایید بسیج هم متن جلسات هست هم هزینه ها هم دلایل انتخاب سخنران و مداح .من از اول در متن کار بودم از ریز و درشت هم خبر دارم .اما تا الان هیچ خبری از مبلع پرداخت شده برای سخنران و مداح ندارم.حالا چطور شده بعضیا بدون اطلاع دارن به مبالغ ایراد میگیرن.مگه می دونید چقدر پرداخت شده.؟چند بار تو چند جا اعلام کردیم نظرانتون را بدید .چرا نیومدید بگید .که حالا اینطور منتقد نشید.دوست گرامی که معلوم نیست کجا بودی تا حالا .میشه یه خط خودتا معرفی کنی ببینیم چه کاره هستی .اصلا کی هستی .میشه سابقه مدیریتیت را در امور فرهنگی به اختصار برامون بگی . خرما را برا مرده میدن .شهید زندس زنده می فهمی .می فهمی بارون بیاد نمیشه مردم را برد تو گلزار سرما می خورن .میدونی هیچ جای اماده و مسقفی با همه امکانات به جز مسجد برای مراسم نداریم.می دونی برای مراسم یه ریال هم به مسجد داده نمیشه .من پیشنهاد می کنم به حسین اقای عضایی لطف کن برای بابا بردن امار وبلاگ راه دیگه ای غیر از ایجاد تنش پیدا کن .
دوست عزیز و گرانقدر که با نقطه خودت را معرفی نموده ای!!! درود بر شما

شما همه چیز را به هم میپیچونی و به همه یه نهیبی می زنی که یعنی چه ؟
مردم سوال دارن و باید پاسخش را دریافت کنند. این چه حرفی است که پاشو بیا بسیج تا جوابت را بدیم.
از منتقد میخواهی دو کلمه خودشا معرفی کنه ولی خودت به جای نام بردن از خودت نقطه میزاری ؛ بازم خدا پدر و مادر اون شخص را بیامرزه که نامی از خودش می نویسه .
پاسخ هایت زیبا و بجا و قانع کننده است ولی اینکه توهین به منتقدین بکنی و به زحمتکشان سایت پرخاش کنی که آمارش بالا بره حرف های ناسپاسی است که شایسته یک بسیجی نیست و حد و اندازه تو پاسخوگویی به این شکل نیست .
مردم شهیدش را دادن و دم بر نمیارن که تو با دو تا نصب پرچم و چند ساعت نخوابیدن اجر بقیه را زیر سوال می بری .
سلام
آقایونی که میفرمایند یادواره را می توان درگلزار یا بدون هزینه درمسجد برگزار نمود
آیا خودشان زحمت ایستاندن نیم ساعت درگلزار را درهر شرایط جوی دارند؟
آیا تاکنون نظرات خود را قبل از برگزاری به مسئولین اعلام نموده اند؟
آیا حرفهای یی که می زنند با نظرات بقیه خانواده محترم شهدا هم تطبیق داده اند؟

اگر حداقل 50 درصد خانواده شهدا با ایشان موافقند می توانید از همین الان اعلام آمادگی نمائید ویادواره سال آینده را بدون هزینه برگزار نمائید به شکلی که با آبروی شهدا بازی نشود وخانواده شهدا زیر منت فرد یا مسئولی به جهت همکاری دریادواره نرود.
یا علی

لیکن درنظر داشته باشید افرادی درپی کمرنگ کردن چنین یادواره هایی می باشند ومی خواهند آن را کمرنگ جلوه دهند و یکی از اهداف مهم چنین مراسماتی حفظ انسجام ووحدت می باشد که با یتستی مسئولین یادواره توجه زیادی به آن داشته باشند چنانکه افرادی که هیچ کمکی دربرگزاری مراسمات اینچنین درشهر ندارند فقط به دنبال حاشیه ها می باشند واز این طریق می خواهند فکر مردم را به سمت وسوی دیگر ببرند.
سلام
جواب سوال 1- شما که میگویید برای شهدا هر چقد هزینه کنیم کم است ایا ایستادن در هوای سرد انهم نیم ساعت برای شهدا ارزش ندارد حالا امسال هوا سرد بوده
2- اگر نظرم را یا مردم نظراتشان را اعلام نکنند نباید سوال هم بپرسند ( ملائکه هم از خدا در مورد افرینش انسال سوال کردند در صورتی که قبلا در مورد افرینش انسان نظر نداده بودند
3- تا ببینیم نظر خانواده شهدا چیست با این جوی که شما درست کرده اید انهایی هم که شهید داده اند جرات حرف زدن ندارند ما باید نظر شهدا را بدانیم در مورد ساده زیستی به وصیت نامه شهدا نگاه کن اگر موردی را در باره هزینه های گذاف پیدا کردی من را خبر کن
سلام بر کلیه بسیجیان غیور شهر نراق و فرمانده حوزه 2 ثاراله نراق
به کوری چشم همه دشمنان و منافقین و کسانی که به دنبال تضعیف شهدا و جایگاه آنان هستند هر جه می توانید مراسم شهدا را بهتر برگزار کنید.
با سلام به تمام مردم شهید پرور نراق ویژه به فرمانده دلاور شهر اقای محمد شریفی وقهرمان بسیج وسایت اقای اوضاعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook