سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

قطع نظر کنم

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

با قهر میروم ،که به جایی سفر کنم
حرفی نزن که از تو هم ،قطع نظر کنم
🍃🌸
جای روم که آنچه شنیدم به گوش خویش
اظهار درد خویش، به کوه و کمر کنم
🌸🍃
در دادگاه عدل ‌الهی اگر رَوم
من شِکوه از جنایت بی دادگر کنم
🍃🌸
با گریه جوی خون بکشانم به پای تو
آرام کی شوم و از این هم بَتر کنم
🌸🍃
با ناله ها که می کنم از عمق دل بدان
کاخ بلند ظلم تو زیر و زِبَر کنم
🍃🌸
از من مباش غافل و ایمن که تا ابد
گوش فلک ز نعره جانسوز کَر کُنم
🌸🍃
من می روم که با کمک حامیان خود
زنجیر ظلم دشمنم از سَر بِدَر کنم
🍃🌸
تَن پروری خصلت ما نیست زین سبب
از جان و سر گذشته و هر دَم خطر کنم


اشعار آقای علی رضایی فرزند رضا اهل شهر ادبای نراق

۹۶/۰۱/۱۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۵ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۳۲ علیمحمد میرشکاری
اقای رضایی معزز سلام و ادب و احترام دارم خدمت حضرتعالی.از سروده های زیبای شما در سایت سلحشوران و کانالها و گروههای فضای مجازی بسیار بهره برداری میشود.احسنت به طبع و زببایی اشعارت.انشاالله شاهد تهیه و تدوین و نشر دیوان شما باشیم.
از جناب عضایی عزیز نیز به واسطه ارزش و اهمیت دادن به تلاشها و نقاط قوت افراد شاخص مرز و بوممان تشکر وافر میشود
خسته نباشید وقتتان بخیر.موفقیتتان ارزوی ماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook