سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

رفتی وآتش زدی بر جسم وجانم ای پدر
گشت تاریک از فراقت آشیانم ای پدر
چون به یاد آرم محبتهای دیرین تورا
می رود ازکف برون تاب وتوانم ای پدر
تو مَلِک بودی گمانم من ترا نشناختم
حال دانستم حقیقت بود،گمانم ای پدر
کی ز خاطر میبرم ان مهربانیهای تو
بهر تو ریزم سِرشک از دیدگانم ای پدر
چون نصیحتهای شیرین ترا آرَم به یاد
آتش غم میزند شعله به جانم ای پدر
زان نکویی ها که میکردی بمن ای نازنین
مغفرت جویم ز حَیّ مهربانم ای پدر

شنیدی که می گویند روحش شاد مرد بزرگی بود با این فرزندانی که به اجتماع تحویل داد . حاج حسن ایزدی از مصادیق بارز این مَثَل می باشد .

مرحوم حاج حسن ایزدی

حاج حسن از مومنین راستین و مرد زحمتکش که سالیان دراز برای کسب معیشت حلال تلاش نمود . وی از پیروان نهضت حضرت سید روح الله خمینی(ره) بود و خود و همسر و فرزندانش پشتیبان دفاع مقدس به فرمان رهبر کبیر انقلاب بودند .

به غیر از بذل مال در راه جهاد فرزندانش را هم راهی نبرد حق علیه باطل و دفع تجاوز از ارتش متجاوز عراق نمود .

فرزندان صالح و بسیجی این خانواده خانم و آقایان: فاطمه – غلامرضا – حسین – محمدعلی(امیر) – محمدمهدی ایزدی از نیروهای خدوم و خدمتگزار مردم هستند .

    

حسین و محمدعلی از زمره سلحشورانی هستند که زخم جنگ تحمیلی بر تَن دارند و به همراه سایر اعضای خانواده برای سربلندی و عزت کشور کوشش می کنند .

بقیه خاندان ایزدی با تفکرات سازنده بسیجی دارای شهید و اسیر و رزمنده  می باشند و نیروهای مستعد تولید هستند که ضرب المثل هر که نان از عمل خویش خورَد شامل حالشان می شود .

دوشنبه 4 دی 1396 حاج حسن ایزدی فرزند محمد ناباورانه و نابهنگام بدرود حیات نمود و خاندان معزا و مردم نوع دوست پیکر پاک این مومن ساده دل و با صداقت را تشییع و در وادی السلام زادگاهش شهر نراق خاکسپاری نمودند .

سایت سلحشوران شهر نراق مصیبت وارده را به خاندان معزا تسلیت عرض نموده و برای متوفی علوّ درجات در جنت مکان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند قادر مسئلت می نماید .

۹۶/۱۰/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

۰۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۳ پورصادقی
خانواده محترم ایزدی
درگذشت پدربزرگوارتان رابه شما تسلیت عرض می نمایم وازدرگاه پروردگاربرای شما صبروشکیبایی وبرای ان مرحوم مغفرت راخواستارم.
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۲ جوادی سید عباس
خانواده محترم ایزدی و عابدی در گذشت پدر عزیزتان را به تمامی خاندان معضا تسلیت گفته و از درگاه ایزد مننان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبرو مصعلت خواهانیم روحش شاد و یاد گرامیباد.
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۱ خانواده ایزدی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را دور ما جمع کرد.
اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان مبدل کردو گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند پدری مهربان و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع) مرحوم مغفور زنده یاد حاجی حسن ایزدی را با خود به پرواز درآورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله ازهمه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، ارسال اعلامیه،پارچه نوشته و با نثارتاج گل و حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می کنم.
همچنین نظر به این که به علت تالمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی از تک تک عزیزان نشده ایم، یک بار دیگر دست همه شما را می فشاریم و می بوسیم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنیم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
از طرف خانواده شادروان حاج حسن ایزدی
خداوند این مرد خوش اخلاق را با حسین و یارانش محشور نماید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook