سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

و بعد باعث بر تحریر این کلمات شرعیه الدلالات آنکه با تحقق کافه شرائط حضور یافت عزت شعار آقای هدایت الله رحیمی دارنده شناسنامه شماره ۱۰۴ صادره از نراق فرزند کربلائی اسکندر رحیمی بقدر الحصه مصالحه صحیحه شرعیه نمود در حق زوجه خود عفت پناه بانو بتول خانم قجری دارنده شناسنامه شماره چهارصد و هشتاد و هشت صادره از نراق فرزند مرحوم آقا سلطانعلی قجری همگی و تمامی دو دانگ مشاع از جمله ششدانگ یکدرب خانه مالکی و مسکونی خود را که واقع است در محله علیای قصبه نراق مورد پلاک شماره ... فرعی از پلاک ۴۲۲۴ قطعه هفت محلات و عبارتست از یک سوم همان خانه از کلیه بیوتات فوقانی و تحتانی از مسکونی و غیر مسکونی که محدود است به حدود اربعه ذیل السطر با کافه ملحقات و منضمات و متعلقات آن از ممر و مدخل و مشاعات خانه از ابواب
شرقا بکوچه ... شهره
جنوبا بکوچه عام
شمالا به خیابان ششم بهمن که اخیرا احداث شده
غربا به کوچه حمام حاجی لطفعلی شهره

و باغچه و اشجار باغچه و حوض آب و مطبخ و مستراح با حق استفاده از آب و برق و آنچه را متعلق است به خانه مزبور که خانه مزبور دارای دو درب است یکی بطرف خیابان و یکی بکوچه مام حاجی لطفعلی که خراب شده و این کوچه میخورد به خیابان بدون استثنائی منه از هریک بقدرالحصه دو دانگ ثمن مال المصالحه مقدار پنج سیر نبات بمبلغ بیست و دو هزار تومان وجه نقد رایج ایران و تمامی مال المصالحه فی المجلس اخذ و قبض شرعی شد و مصالح مرقوم پس از وصول تمامی مال المصالحه دو دانگ مورد مصالحه را از ششدانگ خانه موصوف با کلیه متعلقات آن .... مشاعا از ید تصرف خود اخراج نموده و بتصرف مصالح له های مزبور داد و بر ملکیت مشارالیها قرار و استقرار یافت الیوم بمقتضای مارقم تمامی دو دانگ مشاعا از کلیه ششدانگ خانه بدون استثنائی منه حق صرف و ملک طلق مسماه مزبور می باشد و احدی را به هیچ وجه من الوجوه در آن حقی و بهره ای باقی نمانده و صیغه صحیحه شرعیه جامع جمیع شرایط و ارکان خالی از کافه نواقص و بطلان با اسقاط جمیع خیارات سیما خیار الغبن ولو کان فاحشا و الزام بر مصالح .... که چنانچه ..... هذالمراتب فسادی در آن ظاهر شود کلهم بعضا خود ... از عهده برآید.
بینهما جاری شد بتاریخ ششم بهمن ۱۳۵۴


Image result for ‫علی اشرف رحیمی نراق‬‎    

از جناب آقای علی اشرف رحیمی فرزند هدایت الله ابن اسکندر اهل شهر نراق از بابت ارائه این سند سپاسگزاریم .
سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی قباله واگذاری دو دانگ منزل توسط هدایت الله رحیمی فرزند اسکندر به همسرش بتول خانم قجری فرزند سلطانعلی در 54 سال قبل سپاسگزار است .

۹۶/۱۲/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook