سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مسابقات والیبال جام شهدا(81 شهید و 7 شهید گمنام) بین تیم هایی از شهرستان دلیجان به میزبانی شهر نراق برگزار گردید .

u5xe_غع_(11).jpg

تیم مقتدر سلحشوران شهر نراق در این مسابقات بدون هیچ باخت موفق شد تیم های والیبال شهدای قالهر – سنگ نیکان دلیجان - بهداری دلیجان – آیندگان دلیجان را شکست دهد .

3j3w_غع_(1).jpg  k9us_غع_(17).jpg

جمعه تاریخ 18 اسفند 1396 مراسم فینال مسابقات بین تیم های والیبال سلحشوران شهر نراق و سنگ نیکان دلیجان در حضور مشتاقان ورزش و مسئولین در سالن چند منظوره ورزشی واقع در شهرک فاضلین نراقی برگزار شد و تیم پُر قدرت سلحشوران شهر نراق موفق شد با نتیجه 3 بر 1 بر تیم حریف غلبه نماید .

233t_غع_(10).jpg  qx2_غع_(5).jpg

قبل از مسابقه والیبال باستانی کاران نراق و دلیجان با اجرای زیبای مرشد علی کاظم زاده(برادر دو شهید) که در مدح و ستایش حضرت زهرا(س) اشعار زیبایی قرائت نمود گرما بخش روحیه ورزش دوستان داخل سالن گردید .

a0z6_غع_(9).jpg

لازم است از آقای محسن رزاقی مدیر زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) شهر نراق که با مشقات تجهیزات باستانی را به سالن محل برگزاری والیبال منتقل نمود و همچنین ورزشکاران این رشته تقدیر نماییم.

xmhb_غع_(15).jpg

سپس دو تیم والیبال سلحشوران شهر نراق و سنگ نیکان با آراستگی و لباس های مخصوص خود وارد سالن شدند .

9wz_غع_(6).jpg

پیشواز بازیکنان به سالن برادر و خواهری به اسامی پوریا و حوریا جعفری نراقی فرزندان احمد با نمایش حرکات با اسکیت بودند که مورد تشویق مردم و مسئولین گردیدند .

ipmj_غع_(2).jpg

جناب مهندس مهدی اسماعیلی شهردار نراق و جناب مهدی آعلی رئیس و اعضای شورای اسلامی از مشوقین ورزش و تیم والیبال بودند که با حضورشان در سالن باعث روحیه مضاعف به ورزش دوستان و ورزشکاران شدند .

z7h6_غع_(19).jpg

دوستانی از دلیجان از جمله آقای رضا فتاحی مسئول هیئت والیبال شهرستان از حاضرین در سالن بودند و از اجرای مسابقات بی حاشیه و بی درد سر در نراق تشکر داشتند .

h4z0_غع_(13).jpg

جانباز و آزاده سربلند کشور حاج احمد ابوالحسنی نراقی رییس اتحادیه لیتوگراف مهر و پلاک و کلیشه وچاپ سیلک اسکرین تهران اسپانسر تیم سلحشوران شهر نراق علاوه بر اینکه با حضورش در زادگاهش تیم را تشویق می کرد خود نیز لایق دریافت لوح تجلیل از دست شهردار نراق بود . 

9hj9_غع_(14).jpg

رزمنده دلاور دفاع مقدس سید تقی سعیدی نیا سرپرست تیم سلحشوران شهر نراق که مدت هاست از طرق مختلف جوانان را به سالن های ورزشی رهنمون می سازد مورد تشویق مسئولین قرار گفت و بازیکنان با اخلاق نیز حمایت و رضایت خود را از ایشان به نمایش گذاشتند . 

ltus_غع_(20).jpg

آقایان هادی عابدی فرزند عابدین و محمدرضا علی آقایی فرزند نوروز به زیبایی هر چه تمامتر با فیلم و تصاویر زیبایشان از فینال مسابقات والیبال باعث شدند عکس های منحصر به فرد خود را شکار و از طریق فضاهای مجازی به نمایش عمومی بگذارند .

4n7k_غع_(12).jpg

بهترین یاران تیم والیبال جوانان با انگیزه و مشوقین اصلی بودند که با شیپور زدن و تشویق های مداوم خود باعث روحیه بخشی در بازیکنان گردیدند .

ath0_غع_(8).jpg

آقای احمد جعفری مسئول امور ورزش نراق در طول برگزاری مسابقات والیبال تلاش هایی برای هر چه بهتر برگزاری آن انجام داد و زحمات ایشان قابل تقدیر است.

mbq_غع_(7).jpg

مجری مراسم پایانی فینال و توزیع جوایز ؛  جانباز و رزمنده دفاع مقدس حاج تقی آعلی فرزند اسماعیل بود که به شایستگی برنامه را اجرا نمود .

qw0g_غع_(3).jpg

اسامی بازیکنان تیم والیبال سلحشوران شهر نراق

1- عارف مرادی نراقی فرزند محمود

2- یونس لطفی فرزند اصغر
3- امین جعفری فرزند علی
4- حمید اشرفی فرزند غلامرضا
5- مهدی رحیمی فرزند محمد
6- وحید ابراهیمی فرزند عباس
7- سعید ابراهیمی فرزند عباس
8- مهدی هاشملو  فرزند محمد
9- سید مرتضی حسینی فرزند سید محمد
10- امیر حسین کمره ای فرزند قاسم
11- مهدی کمره ای فرزند رضا
12- سید مهدی سعیدی نیا فرزند سیدرضا
13- سید موسی موسویان فرزند سید نظام
14- محمد قجری فرزند مصطفی
15- هادی ایزدی فرزند عباس
16- مصطفی ایزدی فرزند نعمت
17- سید جلال میرقاسمی فرزند سید جمال
18- مجتبی طهماسبی فرزند جواد

19- علیرضا ابراهیمی فرزند عباس

6yul_غع_(18).jpg

سایت سلحشوران شهر نراق قهرمانی تیم والیبال را به سرپرست و اعضای با غیرت تیم و به همه علاقمندان به این رشته ورزشی تبریک می گوید .

۹۶/۱۲/۲۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۵ سید تقی سعیدی نیا
سلام و درود بر تمامی هموطنان با صفای نراقی

از حمایت‌های ستودنی جانباز و آزاده شهرمان حاج احمد ابوالحسنی و همچنین شهردار محبوب شهر نراق مهندس مهدی اسماعیلی و ریاست محترم شورای اسلامی آقای مهدی آعلی و اعضای گرانقدر شورای اسلامی نراق نسبت به ورزش و تیم والیبال سلحشوران شهر نراق تشکر و قدردانی دارم .

اجازه می خواهم رخصت دهید تا از افراد و گروه ها و عناصری که تیم ما را یاری کردند تا بدون شکست به فینال مسابقات جام شهدا راه یابی پیدا کرده و بین تیم های مطرح شهرستان دلیجان مقام قهرمانی را کسب کنیم تقدیر به عمل آورم :

پشتیبانی مردم خونگرم

پیشکسوتان ورزش

آقایان محمد و حسین عضایی از سایت سلحشوران شهر نراق

آقای محمدرضا علی آقایی مدیر کانال نراق شهر من به جهت تبلیغ و مخابره پیروزی های تیم از جمله قهرمانی در فینال

آقای احمد علی اکبری مدیر گروه تلگرامی رویال

آقای هادی عابدی از کانال شهرداری شهر نراق و تهیه عکس و فیلم از فینال مسابقه

آقای احمد جعفری مسئول امور ورزش شهر نراق

و کانال و گروه های دیگر و همه افرادی که تیم را یاری کردند .


با تشکر
سرپرست تیم والیبال سلحشوران شهر نراق
سید تقی سعیدی نیا
18 اسفند 1396
لطفا تو نوشتن نام بازیکنا دقت کنید کسی رو جا نندازید ک باعث دلخوری نشه الان اسم علیرضا ابراهیمی تو لیست نیست ممنون میشم اصلاح کنید
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۳۸ علیمحمد میرشکاری
سلام و درود فراوان به همه دست اندرکاران و عوامل پیروزی تیم والیبال سلحشوران نراق اعم از حاج احمد ابوالحسنی محبوب وحاج محمد عضایی عزیز وهمکاران سایت سلحشوران که دلسوزانه حامی ترقی و تعالی ورزش جوانان هستند و بازیکنان دوست داشتنی و مربی گرانقدر جناب سید سعیدی نیا و مسیول ورزش جناب احمد جعفری و تماشاگران با انگیزه و پرشور و همه وهمه که موجبات فخر و مباهات نراق را فراهم میاورند.
این پیروزی بر همه ورزشکاران و ورزش دوستان مبارکباد
با اهدای سلام
ضمن عرض تبریک این موفقیت غرور آفرین به اهالی محترم نراق و کلیه همشهریان بخصوص جامعه ورزشی وظیفه میدانم به سهم خوداز برادر بزرگوارم جناب سعیدی نیا که سکاندار این کاروان پیروز بودند و همچنین عزیز گرانقدر جناب آقای ابوالحسنی که این گروه را حمایت مالی و معنوی نمودند ونیزجناب اسماعیلی شهردار محترم و اعضاء محترم شهر که با دلسوزی و علاقمندی همواره در متن جریانات شهر و در کنار ورزشکاران جوان بوده و هستند و سایر عزیزانی که با حضور پر رنگ خود موجب دلگرمی عزیزان والیبالیست شدندصمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
برای همه عزیزان در آستانه سال جدید و باتبریک مجدد به همین مناسبت آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر و عاقبت بخیری دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook