سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ نراقی ها و جوانان آن در هر مسئولیتی که بر عهده می گیرند به دلیل کوشش فراوان مورد تشویق و قدردانی قرار می گیرند . نخبه پروری از صفات ذاتی نراقی هاست بر این اساس به شهر نخبگان ؛ مشاهیر ؛ مفاخر و دانشمندان مشهور است .


یکی از این نخبه های سبزپوش و تحصیلکرده جناب سرهنگ مهدی نباتی می باشد .
آقای مهدی نباتی تاریخ 1 خرداد 1356 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان متولد گردید . پنج ساله بود که پدر بزرگوارش بسیجی 56 ساله مُندعلی نباتی تاریخ 17 آذر 1361 طی پدافندی عملیات محرم در جبهه پاسگاه شرهانی عراق پس از خَلق حماسه های جاودان در کنار بسیجی علی رزاقی به افتخار شهادت نایل آمد .

 

دو نفر از برادران حاج مهدی به اسامی حسین و حسن نباتی از زمره سلحشوران شهر نراق می باشند که طی دفاع مقدس به افتخار جانبازی نایل آمده اند . حاج مهدی سال 1379 در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان عضویت یافت و از همان ابتدا با فعالیت های موثرش منشاء خیر گردید .

ایشان سال 1386 به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر نراق معرفی و به مدت 10 ماه انجام وظیفه نمود و توانست نیروهای مستعدی را به حلقه بسیجیان افزایش دهد . به علت شایستگی هایی که از خود نشان داد مسئولیت بسیج ثارالله نراق مجددا از تاریخ 17 فروردین 1391 لغایت 17 فروردین 1393 به مدت دو سال ادامه یافت .
طی این مدت فعالیت های موثری اعم از تجمیع نیروها - برگزاری همایش رزمندگان - مراسم یادواره شهدا – توجه و ملاقات با خانواده های شهدا – پیاده روی مردمی – برگزاری جشن ها و اعیاد – مراسم های مذهبی – مساعدت در ساخت سالن ورزشی و توجه به ورزش جوانان و ده ها فعالیت های بزرگ و کوچک حاصل تلاش این رادمرد بوده است .

فعالیت های چشمگیر و داشتن تجربیات موفق باعث شد فرماندهان نگاه شایسته ای نسبت به ایشان داشته باشند و او را در سِمَت جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان دلیجان منصوب و نباتی هم مسئولیت های محوله را به نحو شایسته انجام داد .
نباتی در بوته آزمایش دیگری قرار گرفت تا راه پدر شهیدش و سیره سایر شهیدان عدالت خواه را بپیماید و برای پیشرفتی دیگر روز شنبه تاریخ 21 مرداد 1396 برابر با 19 ذی القعده 1438 به فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه آشتیان در استان مرکزی معرفی گردید . در یک سال فرماندهی ایشان تعاملات شایسته بین نهادهای مختلف شهرستان ادامه یافت و همگرایی خوبی بوجود آمد و مسئولین آشتیان احترام ویژه ای برای او قائل بودند .

به تشخیص فرماندهان و اصل شایسته سالاری سنگری دیگری برای جناب سرهنگ حاج مهدی نباتی مهیا گردید تا از پتانسیل های بالقوه ایشان بهره گیری شود . صبح پنج شنبه 4 مرداد 1397 برابر با 12 ذیقعده 1439 روز خوشایندی برای اهالی مومن و انقلابی شهرستان دلیجان رقم خواهد خورد و نباتی فرزند راستین و با صداقت برای فرماندهی سپاه ناحیه دلیجان معارفه می گردد .

یکی از همیّت های نیکو و قابل ستایش جناب سرهنگ نباتی ارتقاء سطح تحصیلات می باشد که علی رغم داشتن مسئولیت به درس و علم مبادرت ورزید و موفق شد کارشناسی حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد شهر نراق کسب نماید و در حال حاضر با داشتن همسر و دو فرزند مراحل ارائه پایان نامه تحصیلی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی خود می باشد .

توفیق روزافزون برای جناب سرهنگ حاج مهدی نباتی در مسئولیت جدید را از خداوند قادر مسئلت می نماییم .

۹۷/۰۵/۰۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱۰)

مهدی عزیز تو شایسته و لایق همه گونه پست و مقام هستی چون واقعا خدمتگزار هستی و محبوب .
پیروز باشی
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۰ حاج محمد محمودی از کانادا


انتصاب بجای سرهنگ مهدی نباتی نراق به
عنوان فرماندهی ناحیه سپاه دلیجان استان مرکزی


جناب نباتی با سلام و درود و رحمت بارواح طیبه شهدا و پدر شهید شما

غیر از قرابت نسبی که ازطریق مادری باشما دارم
قریب ۸۰ سال پیش در فاصله ۵ قدمی اتاق شما در نراق پا بعرصه حیات نهادم در دامان پدر بزرگان و مادر بزرگانتان رشد و نمو نمودم و اوقات مشترکی داَشته و روزگاران سپری کردیم .
اغلب اوقات هم کاسه و هم سفره بودیم لذا ازین مردم زحمتکش نراق جز صفا و صمیمیت و مهربانی و خدمت بمردم و همشهریان چیزی ندیدم
بنا بر این آنچه که داری و خواهی داشت تقاضای همان لقمه های حلال و عرق جبین وکد یمین میباشد
پس
فرزند هنر باش نه فرزند پدر
فرزند هنر زنده کند نام پدرا
توفیق خدمت و عبادت و بندگی بیشتر و علو درجات برای شما و
ما فوق شما بخاطر این حسن انتخاب را ازخداوند خواستارم


حافظ قرآن
خدمتگزار و مجری طرح شهید رجائی
فدراسیون بین المللی ورزش های باستانی و ملی و مذهبی ما در کاناداCzsf

حاج محمد محمودی نراقی
جناب سرهنگ حاج مهدی نباتی

با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان که بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک اهالی خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما رابعنوان یکی از خدمتگزاران محبوب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.
همواره پیروز و موفق باشید
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۰ ماشااله رمضانی
انتصاب شایسته شما را تبریک عرض میکنم.
و سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۷ حسین عابدینی
باسلام وابراز خرسندی از این انتصاب که امیدوارم پیش درامد توفیقات بیشتر شما عزیز گرانمایه باشد شاید بیشتر از ان از این خوشحال باشم که از منشا خیر بودن خانواده محترم نباتی برای شهرم که با ناحق پاسوز عدم مدیریت گشته مطمئن میباشم
با تقدیم بهترین ارزوها
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۷ گروه 450 نفری تلگرامی نراق شهر شهیدان و مشاهیر
بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب سرهنگ مهدی نباتی

با سلام و تحیّات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دلیجان که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد فرماندهان سپاه پاسداران، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی شما برادر عزیز را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.


گروه تلگرامی نراق شهر شهیدان و مشاهیر
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۸ حمیدرضا شایان
درود بر تمامی پاکدلان و سلحشوران.
انشآلله با استعانت از خداوند متعال جناب سرهنگ نباتی بیش از پیش بدرخشد
جناب سرهنگ مهدی نباتی

انتصاب شایسته جناب عالی رابه عنوان فرمانده ناحیه دلیجان راتبریک عرض می نمایم.
.....خدا کنه که این انتخاب براساس پارتی و بند پ نباشد....
این حقوق ها هم محکوم به شبه است اگرچه الان آقای عضایی همه طرفی قلم دست نگیره وحرف ناحق نزنه
چهره آقا(م -ع )برای همه شناخته شده است
ما نفهمیدیم فوق لیسانس آقای نباتی چگونه بدست آمد
جناب آقای مهدی نباتی..

انتصاب شایسته شما رو به سِمت فرماندهی سپاه دلیجان تبریک عرض کرده و این افتخار رو به همشهریان عزیزم تبریک میگویم.. طول عمر باعزت برایتان آرزومندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook