سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

و بعد بیع نمود و بفروخت به مبایعه صحیحه شرعیه قطعیه عصمت پناه صبیه مرحوم آقا تقی قصاب زوجه مرحوم آقاعلی اکبر استاد میرزا به عالیشان آقا ماشاءالله ابن مرحمت شان استاد آقاخان من القصه همگی و تمامی شش سَرجه از جمله بیست طاق آب قنات لاستان را که در طاق ششم واقع است به مال المبایعه مبلغ پانزده تومان قبض رایج خزانه سلطان احمد شاه و صیغه مبایعه بینهما به نَهج(راه پیدا) شرع جاری شد .

و در ضمن شرط شرعی شد که چنانچه از حال التحریر الی مدت سی سال شمسی تمام فسادی در مبیع پیدا شود که به ثبوت شرع برسد باید خود بایعه(فروشنده) مرقوم از عهده غرامات او بیرون بیاید که اصلا روح به مشتری نداشته باشد و صیغه مبایعه و معاهده صحیحه شرعیه بینهما به نهج(طریقه واضح) شرع جاری شد .
و کان ذالک تحریر ا فی هیجدهم شهر ربیع الثانی مطابق سنه ۱۳۴۰

18 ربیع الثانی 1340(برابر 28 آذر 1300)

سایت سلحشوران شهر از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی سند فروش سَرَچه آب قنات لاستان نراق توسط بنت تقی قصاب و همسر علی اکبر استاد میرزا به ماشاءالله فرزند آقاخان در یک قرن پیش سپاسگزار می باشد .

۹۷/۰۵/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook