سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

من هم سلحشورم

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ب.ظ

دلنوشته تقدیم به سلحشوران غیور شهر تاریخ نراق


سلحشور نراق و شهرهٔ شهر شهیدانم
به سوگندی که خوردم با وفا و ثابت ایمانم

من آن رزمندهٔ دیروز و هم جانباز امروزم
خداوندا،توانی ده نگردد سست ایمانم

رفیقان جملگی رفتند از بهر فداکاری
ولی افسوس من جا مانده ام از این رفیقانم

اسارت ها کشیدم من بهر عزت میهن
خدا را شکر در این راه من از روسفیدانم

پیِ سرکوب دشمن جان خود را من فدا کردم
سرو جانم فدای رهبر و اسلام وایرانم

شده گلگون زخون من خاک موطنم ایران
وطن شد لاله زاران از من و امثال یارانم

خداوند پناه رهبرم بادا در این وادی
بُوَد او نایب احمد"ص"وسکاندار ایرانم

سخن بس کن "آقایی"من هم یک سلحشورم
اطاعت می کنم امر ولایت از دل وجانم


سروده: مرتضی  علی آقایی نراقی
۹۷/۰۶/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook