سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خدایا مرا ببخش

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ق.ظ

من میروم که راه خودم را جدا کنم
با هر نَفَس که میکشم یاد خدا کنم

بَر گردم از گناه و بپویم صِراط حَق
تا خالِقم زِکَرده نیکو رضا کنم

آن ذکرها که بَهر رضای خدا نبود
تجدید کرده یک یک آن را قضا کنم

یک سَر زنم به روح که زندانی تَن است
وانگه روان ز بند اسارت رها کنم

دَردَم حسادت است که با بُخل هَمرهست
آنجا شوم که بلکه یکی را شفا کنم

مَن قله های فتح ظفر را نرفته ام
روزی اگر رَوَم عَلَم آنجا به پا کنم

میخانه ای بسازم و از شام تا سَحر
آنجا برای مردم دنیا دعا کنم

غرق گناه وغوطه در این بهر پُر خطر
بی لطف توچگونه خدایا شنا کنم

ناشکر بنده ام خدایا مرا ببخش
فرصت نشد که بی ریا حمد و ثنا کنم

بی وعده کی شود که به جای سفر نمود
گر دعوتم کنی به صفایت صفا کنم

شعر از علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق 23 شهریور 1393

۹۷/۰۶/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۳۹ حسین عابدینی
با سلام و عرض ادب هنگامه عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خدمت تمامی مومنین ومومنات تسلیت عرض می نمایم واز جناب رضایی بابت اشعار زیبایشان تشکر و قدردانی مینمایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook