سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ما سَر سپردگانیم

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ

ساقی سلام ما را گر پاسخ است امشب
دعوت کنی که آیم در جمع هوشیاران

آنجا که مطرب و می گوی از همه بگیرند
ما را سفارشی کن در  نزد میگساران

بی وعده من نیایم در مجلس خصوصی
صد نامه دستم آمد یا شایدم هزاران

اینجا نمی دهند ره هر کس خمار باشد
زین ره شدم پشیمان رفتم به کوهساران

شاید که با وساطت بر گشتِ راه باشد
گر دعوتم نمایند مَستان جانسفاران

بگشای خمره ها را طاقت ندارد این دل
در اشک شوق دیدم من خنده بهاران

این مجلس ریا را با می بکن تبرک
فرصت دگر نباشد شاید به روزگاران

ما سَر سپردگانیم در جمع می پرستان
ما را جدا  نسازید از بزم دلسپاران

ای دوست بیا که بی تو آرامم نیست در بزم طرب بی تو می وجامم نیست کام دل وآرزوی من ،دیدن توست جز دیدن ت

شعر از علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق
۹۷/۰۷/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۹:۰۱ حسین عابدینی
با سلام و تشکر از کلیه عزیزان مسئول سایت وزین سلحشوران نراق
و قدردانی از شاعر گرامی شهرمان جناب رضایی که با اشعار زیبا ودلنشین
حال و هوای هر خواننده ای را دگرگون مینماید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook