سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

نراق شهر همیشه آشنا

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ب.ظ

من آن شهر همیشه آشنایم
دمی بنشین بگویم شرح حالم

نراق است نام من شهر شهیدان
چه نامی بهتر از این است برایم

بود معماریم بی مثل و مانند
نماد  اُل     باشد      افتخارم

منم شهر بزرگان ومشاهیر
بود مهدی واحمد 1یادگارم

علی شهرت نراقی2 زادگاهم
که باشد  او  ملک   الشعرایم

بود نخجیر آن غار کهنسال
فراتر از همه جاذبه هایم

نماد مرکز ایران زمینم
صفا بخش استان اراکم

شهیدانم بود هشتاد واندی3
زیارتگاه مردان خدایم

فزون از دوهزار پیشینه دارم
گواهی می دهند جاذبه هایم

به گردشگر شهر دوّمینم
چه برتر جای باشد جایگاهم

تجارت حرفهٔ پیشینه من
سرایِ تاجر وتاجر سرایم

نراقم شهر مشتاقان عاشق
که عاشق پیشه گان را زادگاهم

جوزغندم بود سوغات نابم
که ذیقیمت ترین تحفه هایم

سخن بس کن ( آقایی)ز وصفم
که من جا مانده و بی اعتنایم


پی نوشت:
 ۱-فاضلین نراقی
 ۲-محتشم نراقی کاشانی
۳- ۸۰ شهید و شهید مدافع حرم و گمنام

 سروده ای ازنویسنده و پژوهشگر ارزشمند جناب آقای مرتضی علی آقایی

۹۷/۱۲/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook