سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور طی روزهای دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.

محسن یاراحمدی گفت: این مسابقات طی روزهای دوم و سوم اسفندماه ۱۳۹۷  در محل سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل لوشاتو تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادهای درخشان قرآنی که طی سه سال گذشته با محوریت تلاوت تقلیدی اجرا شد، اظهار کرد: سه سبک مصطفی اسماعیل، محمد صدیق منشاوی و مصطفی غلوش برای استعدادهای قرآنی در نظر گرفته شده که طبق این الگوها در مسابقه شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد : دلیل انتخاب این سبک‌ها نیز مؤانست بیشتر استعدادهای قرآنی با این الگوهاست که در این راستا، تعداد دو تلاوت از هر یک از سبک‌های اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت بارگذاری شده بود که عزیزان از آن استفاده کردند.
استان‌های مختلف کشور این مسابقه تقلیدی را در بین استعدادهای خود برگزار کردند و سپس، نفرات برتر بنا بر اعلام سهمیه هر استان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

 

 تعداد ۶۹ نفر از استعدادهای درخشان قرآنی کشور به مسابقات سراسری تقلید قرائت راه پیدا کرده‌اند که از این تعداد ۳۹ نفر به سبک مصطفی اسماعیل، ۲۴ نفر به سبک منشاوی و شش نفر نیز به سبک غلوش تلاوت می‌کنند.  نحوه اعطای جوایز این مسابقات بدین صورت است که جوایز در سبک مصطفی اسماعیل به نفرات اول تا هفتم، در سبک منشاوی به نفرات اول تا چهارم و در سبک غلوش نیز تنها به نفر اول اعطا خواهد شد.

 یادآوری می گردد در این مسابقات  آقای صالح احمدی فرزند سعید اهل شهر مذهبی نراق با امتیاز ۷۹/۲۵ رتبه دوم این مسابقات را کسب نمود.
لازم به ذکر است آقای صالح احمدی نراقی تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۵ در سومین جشنواره قرآنی تحت نام گل های محمدی و گل های فاطمی در شهرستان ساوه استان مرکزی مقام دوم رشته حفظ قرآن را کسب نمود.

 سایت سلحشوران شهر نراق این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده گرامی اش و همچنین به پدربزرگش حاج ابوالقاسم احمدی جانباز و رزمنده دفاع مقدس تبریک و تهنیت می گوید .

۹۷/۱۲/۰۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

۰۴ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۱ فضای مجازی

✍️پیام تبریک

🔹بسمه تعالی

«ورتل القران ترتیلا»

نوجوان عزیز جناب آقای صالح احمدی ، درخشش وانتخاب جنابعالی به عنوان نفر دوم در اولین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم، ویژه استعدادهای قرآنی کشور موجب مسرت و‌افتخار است.

آرزو توفیقات روز افزون برای شما دارم .خداوند همه ما را با قرآن محشور فرماید

🔹علیرضا سلیمی نماینده مردم شریف دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی

شنبه ۹۷/۱۲/۴
@alirezasalimii
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۳ استخراج از کانال نراق شهر من


🌺پیام تبریک رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان به نخبه قرآنی صالح احمدی رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کریم


جناب آقای صالح احمدی

کسب رتبه دوم کشور در اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور ، موفقیتی بزرگ و افتخاری بی بدیل برای شما، خانواده محترم و اصحاب قرآن شهر نراق و شهرستان دلیجان است. تلاوتهای دلنشین و صدای ملکوتی شما در محافل قرآنی در ایام دهه فجر امسال و همچنین موفقیت های قبلی در جشنواره استانی گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی در رشته های حفظ و قرائت نشان داد که استعدادی شگرف و نخبه ای پر آتیه موجبات افتخار و سربلندی منطقه را رقم خواهد زد. درخشش جنابعالی را تبریک گفته و امیدوارم دوستان و نوجوانان قرآنی شهر مذهبی نراق هم با الگو گرفتن از این تلاش و همت والا بتوانند در این مسیر نورانی قدم بردارند.

همواره در پناه قرآن و عترت باشید.



🖊حمید صادقی
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان

♻️نراق شهر من
🆔 @naraqmycity
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۰۴ فضای مجازی

رتبه دوم اولین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم کشور ،به نوجوان نخبه دیار فاضلین رسید .

صالح احمدی نوجوان نخبه نراقی در قرائت قران ، که بعنوان نماینده استان مرکزی در اولین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم، ویژه استعدادهای قرآنی کشور حضور یافته بود موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شد .
صالح با تلاوت زیبای خود تحسین حضار و داوران این مسابقات را برانگیخت .

#شهر_به_شما_افتخار_میکند

#پایگاه_خبری_دلیجان
@delijannet
سلام دورد بر این فرزندانقلانی شهر نراق که باعث افتخار شهر ونام نراق در این عنوان گرددید خدا نگهدار این نوجوان عزیز وخانواده محترم باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook