سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ به کوشش جناب سرهنگ حاج مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر نراق و دو نفر از خیّرین نیکوکار : حاج احمد ابوالحسنی و حاج احمد رضایی مراسم تجلیل و پاسداشت مقام معلم شامگاه پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در رستوران سنتی باباحیدرِ شهر فرهیختگان نراق برگزار گردید.

🔸جانباز و رزمنده دفاع مقدس و معلم آگاه حاج تقی آعلی به عنوان مجری مراسم را اداره کرد. شهردار نراق مهندس مهدی اسماعیلی در ابتدا از حضور مهمانان تشکر نمود . جناب سرهنگ مهدی نباتی هدف از برگزاری مراسم تجلیل از معلمین را تشریح نمود.

 

استاد علی اکبر جعفری به قرائت اشعار پرداخت. آقایان حاج عزیزاله فروغی و حاج مرتضی محمودی به ذکر خاطرات پرداختند. برنامه استندآپ کمدی توسط آقای حسین توکلی هنرمندی از دلیجان اجرا گردید .

جانباز و آزاده دفاع مقدس حاج احمد ابوالحسنی که به همراه همسرش سرکار خانم نرگس لبانی مطلق در مراسم حضور داشتند و در تجهیز مدارس نراق کوشا می باشند از معلمین زمان تحصیلش با تقدیم هدیه سپاسگزاری نمود .

 

🔸در این مراسم با شکوه که رئیس آموزش و پرورش ؛ فرماندار شهرستان دلیجان ؛ امام جمعه شهر نراق ؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نراق حضور داشتند از مقام شامخ معلمین همراه با لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

🔸همچنین چند تَن از پیشکسوتان و فعالین فرهنگی به نیابت از بقیه زحمتکشان و فعالیت های خیرخواهانه آقای مهدی نباتی مورد توجه مسئولین و آزاده دفاع مقدس حاج احمد ابوالحسنی خیّر نیکواندیش قرار گرفتند.

پایان مراسم سفره طعامی که توسط آقایان حاج احمد رضایی و ابوالحسنی تدارک دیده شده بود از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.

از جناب آقای هادی عابدی بابت عکاسی و ثبت این این شب بیادماندنی و همچنین خانم آقا حسینی روابط عمومی شهرداری، جهت تلاش و فعالیت برای برگزاری این مراسم تشکر می گردد.

۹۸/۰۲/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook