سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 اساس خلقت جهان زیبایی است. هنرمند  تنها با دیدن تصاویر زیبای طبیعت اطراف خود می‌تواند اثر هنری خلق کند . اگر او تصویری از خلقت در ذهن نداشته باشد، نخواهد توانست اثری را خلق کند. در واقع تماشای آثار زیبای خداوند است که انسان را به خلق زیبایی ترغیب می‌کند. او مسحور زیبایی‌های اطرافش می‌شود و تصمیم می‌گیرد سهمی در انتشار زیبایی داشته باشد .

تور عکاسان مهر درسرزمین وحدت/ رازو جرگلان میزبان ۴۰ هنرمند عکاس

 اینک یکی از زیبا پسندان جامعه را معرفی می کنیم :

آقای محمد رضا علی آقائی تاریخ  14 فروردین 1361 در شهر تهران متولد گردید . پدرش نوروز علی آقائی فرزند علی اکبر و مادرش خانم علی آقائی فرزند محمد از خانواده اصیل و ریشه دار قدیمی شهر نراق می باشند .

 

محمد رضا علی آقائی در مهر 1367  در دبستان پایگاه هفتم شکاری ترابری شهید عباس دوران شیراز تحصیل را  در دوران جنگ تحمیلی  آغاز کرد و در سال 1375 در مدرسه میثم در شهرک توحید نیروی هوایی ارتش در تهران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را با موفقیت به پایان رساند .

 

از سال 1375 الی 1378  دوران دبیرستان را در هنرستان نظام مافی در سه راه شمشیری تهران ادامه داد . تاریخ 9 مرداد 1388 با سرکار خانم راضیه علی آقائی ازدواج نمود و خداوند قادر تاریخ 25 مهر 1394 این زوج خوشوقت را صاحب فرزندی به نام امیرحسین علی آقایی کرد .

ایشان در مرداد 1389 برابر شعبان 1431 در سفر معنوی حج عمره حضور داشت و در جوانی خاطرات خوبی برایش یادگار ماند.  پدر ایشان نوروز علی آقایی یکی از چهره های مشهور دفاع مقدس است که در نیروی هوایی ارتش فعالیت های موثر داشت .

پرواز شماره 707 کیش ایر ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 28 شهریور 1374 از فرودگاه مهرآباد در تهران به مقصد جزیره کیش با 161 مسافر و 14 خدمه به خلبانی کیومرث مفخی به پرواز در آمد . اما هواپیما در حین سفر ربوده شد و سرانجام در یک پایگاه نظامی متروکه در خاک اسرائیل فرود آمد. نوروز علی آقائی نراقی ؛ افسر مهندس پرواز نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران پس از پیاده شدن از هواپیما به همراه عده ای از مسافران متدین در قلب اسرائیل با شکوه تمام به نماز ایستادند و علی آقایی در صف اول به اقامه نماز پرداخت. رسانه های خبری جهان این نماز خواندن حماسی را تاریخی خوانده و عنوان کردند ایرانی ها به جای اضطراب و ناراحتی با قلبی مطمئن نمازشان را در پایگاه اسرائیل به جای آوردند . تلویزیون ایران نیز تا ساعت ها اقامه نماز نوروز علی آقایی و ایرانیان دیگر را به تصویر کشید.

لازم به ذکر است محمد رضا فرزند ارزشمند ایشان به علت سابقه طولانی پدر در دفاع مقدس از خدمت سربازی معاف گردید . حاج محمدرضا علاوه بر کسب روزی حلال اوقات فراغت و تعطیلات به شهر نراق مسافرت نموده و در امر کشاورزی و برداشت محصول به پدرش مساعدت می کند .

 یادشده مدیر یکی از بزرگترین کانال های فضای مجازی نراق به نام نراق شهر من با 2200 کاربر می باشد . این کانال نقش تعیین کننده ای در به روز بودن و ارتقاء سطح آگاهی مردم دارد ومتنوع ترین اخبار و اطلاعات بومی و محلی که مورد توجه مردم نراق و منطقه است را منعکس می نماید .

 

همچنین نامبرده در عکاسی و ساخت کلیپ چیره دست می باشد و در مراسم های مختلف و دارای اهمیت برای پوشش گزارش از وی دعوت به عمل می آورند .  

برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم .

۹۸/۰۵/۰۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۲)

دمتون گرم شرمنده کردین😊
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۲۰ سلمان علی آقایی
الحق که این جوان مایه فخر و مباهات نراق است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook