سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

۱۳۲۰/۴/۱۲
نراق - حضور محترم بندگان...عالی آقای آقا محمد علی فروغی و آقای حبیب الله فروغی پور ملاحظه فرمایند
 قربانتان گردم    پس از تقدیم عرض بندگی و ارادت همواره سلامتی‌ و صحت وجود عزیزتان را از درگاه حضرت احدیّت خواستار از حالات این بنده استفسار فرمائید بطوریکه در تاریخ ششم برج جاری تلگرافاً عرض شد . روز هفتم(7 تیر 1320) از اردبیل حرکت و روز یازده(11 تیر 1320) ساعت ۶ بعد از ظهر بسلامتی عموماً وارد ، لازم گردید بدین وسیله ورود خود را اطلاع داده ، ضمناً چون از حیث وجه بی اندازه در مضیقه میباشیم متمنی است فوراً دویست تومانی که در تلگراف عرض شد حواله فرمایید دریافت شود زیرا برای اینکه ما بسختی توانستیم خود را به تهران برسانیم و فعلاً چند روزی را برای انتقال در تهران کار داشته(اداره دارایی) و خودم و تمام بچه ها و والده آنها به هیچ وجه لباس نداریم و بایستی تهیه شود .(علت عزیمت از اردبیل به تهران وجود جنگ جهانی که 3 شهریور 1320 رسما آغاز شد) .

اگر به جائی هم منتقل شدیم مخارج لازم داریم و دیگر بهاء بزرگی(اسدالله بهاء بزرگی یا بزرگی نیا) و بهجت(همسر اسدالله به نام بهجت فروغی فرزند اسدالله) و نورچشمی سیاوش(دکتر سیاوش بهاءبزرگی یا بزرگی نیا فرزند اسدالله) هم تماماً الحمدالله سلامت و خدمت عموم سلام میرسانند .
بطوریکه بهاء بزرگی(اسدالله) اظهار داشتند آقا عمو میرزا عبدالحسین(فروغی فرزند میرزا محمود) هم در تهران میباشد خیلی خوشوقت شدم که خدمتشان میرسم از قرار معلوم شبهای جمعه به اینجا میآیند و امشب را بایستی بیایند .
والده با امین الله(فروغی) و بچه ها عموماً سلامت و خدمت حضرتعالی و تمام فامیل اناثاً و ذکوراً سلام میرسانند . همچنین خود اینجانب خدمت فرداً فرد فامیل عرض ارادت تقدیم میدارم و منتظر وصول مرقومات و حواله وجه میباشم . زیاده بر این عرضی نداشته و قربانتان میروم.
فروغی(اسدالله فروغی فرزند محمد)

نراق - خدمت آقای محمد علی فروغی(فرزند ملا ابوالقاسم) و آقای حبیب الله فروغی پور(فرزند محمد علی) ملاحظه فرمایند
  12/4/1320  
مُهر پست نراق             تقدیم کننده اسدالله فروغی از تهران


سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد ارجمند جناب حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود بابت بازخوانی نامه اسدالله فروغی به عمویش ملا محمد علی فروغی سپاس گزار می باشد .

۰۱/۰۳/۰۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook