سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

برخورد کلاهخود آهنی بر سر سید حسین جوادی

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۵ ب.ظ

 http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/hlll.jpg

 

 

دی ماه 1365 هنوز عملیات کربلای پنج شروع نشده بود . رزمندگان شهر نراق در کانکس های معروف در انرزی اتمی آبادان استقرار و مترصد فرصت برای حمله به نیروهای ارتش عراق بودیم . تجهیزات انفرادی به در و دیوار آویزان بود . بعضی ها نشسته و عده ای دراز کش در حال استراحت بودیم .

من به دوستان گفتم حالا خوبه این کلاهخود بیافتد و صاف به فرق سر من بخورد . حرف هایم تمام نشده بود که کلاهخود سنگین و آهنی بر ملاج من فرود آمد و از حال رفته و غش کردم . ده دقیقه بعد که به هوش آمدم دیدم همه بدن و لباس هایم خیس است . از بس بسیجیان نگران شده و آب روی سر و صورتم ریخته بودند . حالا ناراحتی دوستان برطرف شد و جایش خنده های طولانی جایگزین گردید . خودت نراقی های شوخ طبع و خنده رو آنهم از نوع بسیجی اش را که می شناسی.

 

 
جانباز سید حسین جوادی فرزند سید ماشاءالله اهل شهر نراق 1390/09/27

 


۹۰/۰۹/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook