سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/sdhdhzh.jpghttp://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/zxghzdgh.jpghttp://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/setysdts.jpg                                      



   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی عضایی فرزند عباس مشهور به اشرف یکی از رانندگان زحمتکش هشت سال دفاع مقدس در بستر بیماری روی تخت بیمارستان میلاد قرار گرفته است .

ایشان در جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران به دفعات مختلف رزمندگان کفر ستیز سپاه اسلام را با اتوبوس به جبهه ها انتقال داده و یا در جابجایی نیروهای خط مقدم و یا ستاد پشتیبانی جنگ فعالیت داشته است . یکبار نیز اهدائی های مردم فداکار شهر نراق شامل یک ماشین کامیون دام زنده را به جبهه غرب کشور انتقال و با بسیجیان و پاسداران نراقی مستقر در شهرستان مرزی سردشت ملاقات نمود .
نامبرده مانند دیگر رانندگان زحمتکش شهرمان ، بیشتر از ده بار در دفاع مقدس با اتوبوس در اختیار ستاد پشتیبانی جنگ در مناطق مورد نیاز جبهه قرار گرفت و هر بار دو یا سه هفته در ماموریت به سر می برد .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/ddhdh.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       نمونه یکی از احکام ماموریت علی اشرف عضایی در مقطع دفاع مقدس



علی اشرف و برادرش علیرضا عضایی به تاریخ 8/1/1391 در ایام نوروز نیروهای داوطلب مردمی تحت عنوان راهیان نور را در مناطق عملیاتی شوش و فتح المبین انتقال داده بود که دچار مشکل جسمی می گردد و پس از معاینه اولیه دکترهای مخصوص راهیان نور به بیمارستانی در اهواز انتقال و بستری می شود . پس از تشخیص سکته نهایتا مجبور به بازگشت می شود و پس از بستری در بیمارستان میلاد تهران مشخص می شود دچار دو سکته گردیده است. اکنون سمت راست بدن و تکلم وی دچار ضایعه است . از همه مردم خداجوی شهر نراق درخواست می شود برای شفای تمامی بیماران و این همولایتی دعا کنند .


۹۱/۰۱/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook