سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب


 

این مرد خدایی همان رضا نظر است .

معتمد محل و غمخوار مردم .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/tswrtr.jpg

شاید سواد کلاسیک نداشته باشد لیکن علم و اطلاعاتش با عده ای از تحصیل کرده ها برابری می کند .

همچنان با قرائت قرآن مانوس است . حافظه اش شعرهای فراوانی را در خود حفظ نموده است

در همه حال ذکر تشکر از خداوند دارد و ثناگوی لطف بی کران خداوند است .
روز پنج شنبه 14/2/1391 حاج رضا رضایی فرزند نظرعلی و همسر مکرمه اش خانم طلعت قجری فرزند غلامعلی پذیرای صمیمی بسیجیان در منزلشان بودند .

رضا نظر قبل از انقلاب در اکثر صحنه های فعالیت بر علیه رزیم ستم شاهی پهلوی در نراق حضور داشته و پس از انقلاب در راه ولایتمداری حضرت آیت الله سید روح الله خمینی (ره) و آیت الله سید علی خامنه ای کوشا بوده است .

در مقطع دفاع مقدس دو ماموریت داشته است :

1 - زمستان 1359 چند ماه از جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران نگذشته بود همراه عده ای از نراق به پادگان منظریه شهر قم ماموریت می یابند تا در جابجایی و انتقال مهمات به جبهه تلاش داشته باشند . هنگامیکه در حال جابجایی جعبه های مهمات بوده به علت لغزندگی کف تریلی به پائین پرتاب گردیده و پایش می شکند و تا سه چهار ماه با هزینه شخصی در منزلش تحت درمان بوده است

 

2 -  سال 1366 به همراه تعدادی از نراق برای ساخت مخابرات لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) به پادگان زین الدین واقع در شهرک بدر حومه اندیمشک ماموریت داشته است .

فرزندش علی رضایی از بسیجیان قدیمی می باشد که در حماسه فتح المبین حضور داشته و سپس تا سال 1363 در ارتفاعات صعب العبور کردستان برای حفظ ثغور مرزها سربازی را به پایان رسانده و اکنون از جان برکفان سید علی می باشد .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/tyidgokkjkk.jpg

فرزند دیگرش احمد رضایی از بسیجیان خیر می باشد که حضورش در عرصه فعالیت های عام المنفعه و دفاعی کشور موثر است . وی علاقه به راه مقدس پسر خاله شهیدش غلامرضا قجری فرزند علی دارد

 .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/zdfzdfdfgggg.jpg

 

مرحوم بسیجی حجت الاسلام سید ابوالفضل بابایی فرزند سید رضا با پنجاه ماه سابقه جبهه و حجت الاسلام محمد فروغی نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجد سلیمان از دامادهای حاج رضا نظر می باشند .

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/lhklvhjl.jpg             http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dghghg.jpg

                                                                                   سید ابوالفضل بابایی                                                     شیخ محمد فروغی

 

 

مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهر نراق و وبلاگ سلحشوران شهر نراق همراه با دعای خیر امت خداجو برای همه بیماران و حاج رضا رضایی دست بر آستان بی نیاز هستی بلند کرده و می گوئیم :

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ        سوره نمل . آیه 62

 

۹۱/۰۲/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook