سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 

آن هیبت و هیمنه خداوندی کجا رفت ؟

بازوان رستم دستان کو ؟

هر چه که بود مهم نیست . مهم این تکه قلب به ظاهر کوچک ، دریای عشق و شور است .

همچنان فریاد یا حسین(ع) و یا زهرا(س) بر این زبان جاری است .

مهم شکر گزاری از خالق است که " علی عشقی" بر قلب و زبان دارد .

روز پنج شنبه 14/2/1391 حاج علی اکبر علی اکبری فرزند شکرالله و همسرش سرکار سیده باشی سوداگر فرزند سید رضا به گرمی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در منزلش واقع در شهرستان دلیجان استقبال نمودند .

علی عشقی نراقی ها زبان به شکر گشوده و می گوید هفت مرتبه برای حیثیت دین و مملکتم به فرمان مقتدایم حضرت آیت الله سید روح الله خمینی(ره) و به حکم جهاد در جبهه ها حاضر شدم .
دو بار از ناحیه بسیج شهر نراق با وسیله نقلیه شخصی ام کمک های اهدایی مردم تحت نام ستاد پشتیبانی جنگ را به جبهه ها انتقال دادم و با رزمندگان غیور نیز ملاقات داشتم.

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/cgxcghg.jpg

نمونه یکی از احکام ماموریت علی اکبر علی اکبری در مقطع دفاع مقدس

 

پنج بار دیگر را از طرف فرمانداری و سپاه پاسداران شهرستان دلیجان با وسیله نقلیه ام که کامیون ده تن بود در جبهه ها فعالیت داشتم . جاده سازی ، شن ریزی ، انتقال یخ و هر کاری که نیاز بود در خدمت رزمندگان سلحشور بودم . هر بار که به جبهه ماموریت می یافتم بیست روز طول می کشید . من کاری نکردم ، اگر خدا قبول کند دین خود را ادا کردم .

مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهر نراق و وبلاگ سلحشوران شهر نراق همراه با دعای خیر امت خداجو برای همه بیماران و علی عشقی دست بر آستان بی نیاز هستی بلند کرده و می گوئیم :

 

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ
سوره نمل . آیه 62

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/img_0004.jpg     http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dsc00079.jpg

 

 

۹۱/۰۲/۱۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook