سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

اسدالله محمدی جانباز شیمیایی به آلمان اعزام شد

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

 

این رادمرد را می شناسید ؟ او حاج اسدالله محمدی فرزند علی اکبر اهل مهدی آباد اردهال و برادر شهید می باشد.

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/gugukguk.jpg

 

در عنفوان جوانی به عشق دفاع از مقدسات به فرمان مقتدایش سید روح الله به جهاد اعزام گردید . تیر ماه 1361 با تعدادی از رزمندگان شهر نراق طی عملیات رمضات در پاسگاه زید شرکت جست و دو تن از دوستانش عباس رمضانی فرزند حسن و محمدرضا بخشی فرزند عباس جاودانه شدند .
آبان 1361 باز با عده ای سلحشور نراقی طی عملیات محرم در عین خوش موسیان حضور داشت و یار با وفایش مظاهر لطفی فرزند محمد به شهادت رسید و جانشین گردان کاظم محمودی فرزند علی عروج نمود . مسیر ادامه داشت تا دی ماه 1365 و عملیات کربلای پنج در شلمچه خرمشهر .
مجروح شیمیایی می شود و این ارمغان جنگ را تا کنون به همراه دارد.

ننشسته ، کوتاه نیامده ، خسته نشده ، روحیه اش متزلزل نیست ، انتقاد ندارد ، بارقه های امید در دل و روح او زنده است . بقیه نیز متکی به آمال و آروزوهای اویند . فعالیت های فرهنگی و برگزاری یادواره شهدای مهدی آباد اردهال بر محور گمنامی او می چرخد. محیط اردهال و منطقه شهرستان دلیجان را به نظاره می نشیند و بی قرار است که مبادا برای شهیدی ، جانبازی ، رزمنده ای ، و خانواده شهیدی کوتاهی شود.

موقر ، متین ، دلنشین و بدون هر گونه پرخاشگری راهنمایی ات می کند تا به اعلی علیین برسد.

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/ggddd.jpg

سرفه دارد و سرما حنجره اش را ملتهب تر می کند . هیچ وقت زبان به اعتراض نگشوده و تشکر از نعمات الهی بر زبانش جاری است .همسر و فرزندانش از پشتیبانان اصلی او در زندگی هستند . صبور و مقاوم و روحیه بخش . این ناملایمات چندین ساله و سرفه های بی امان و صدای شکسته در گلو ، هیچ وقت خللی در روحیه خانواده اش به وجود نیاورده است . و زبانشان به شکر از خداوند بلند است . کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان تشخیص داده برای سومین بار حاج اسدالله محمدی برای ادامه درمان به کشور آلمان اعزام شود .

ساعت 7 صبح روز سه شنبه 26/2/1391 پرواز تهران به کلن صورت گرفت . پس از عبور از کنار رودخانه راین با اتوبوس مسیر دو ساعته پیموده شد تا در بیمارستان شهر همر حاج اسدالله با سه جانباز شیمیایی دیگر مورد معاینه و معالجه قرار گیرند . مقرر است قطعه ای در حنجره را تعویض نماید تا تنفس راحتر گردد .

حاج اسدالله در آخرین ساعات قبل از مسافرت گفت سلام من را به همه مردم خونگرم و مذهبی شهر نراق برسانید و از تمامی رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس این شهر عذرخواهی می کنم که نمی توانم در نشست خاطره گیری تاریخ 4/3/1391 در نراق شرکت داشته باشم .
ما هم برای ایشان و تمامی جانبازان شیمیایی دعا می کنیم هر چه زودتر بهبودی حاصل گردیده و امیدوارانه در کنار خانواده و فرزندان روزگاران را شیرین سپری نمایند .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/yifguifgu.jpg

 

 

۹۱/۰۲/۲۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook