سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مادر مرا غمگین کردی

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۷ ب.ظ

 جمعه نهم تیر 1391 که پس از یک هفته از بیمارستان میلاد کاشان به زادگاهت شهر نراق منتقل شدی به اسماعیل گفتم هر چه زودتر برویم مادرمان عذرا خانم شریفی را ببینیم .

سال ها بود بالای پله ها ی  منزل  با قامت استوار می ایستادی و خوش آمد گویی می کردی . وقتی یا الله کردم و صدایت را نشنیدم گفتم حتما خبری است .

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dgzxfh.jpg

 

روی تخت عذاب آور که دیدمت و نالان بودی و بی تابی کردی دلم می خواست به جای قاسم شهیدت به پایت می افتادم و گوشه چادرت را بوسه می زدم . ولی شلوغ بود و خجالت کشیدم . گریه هایت قلبم را آزرد .

تو آن شیر زنی بودی که تاریخ 3/11/1365 وقتی از کربلای پنچ و از جبهه خونین شلمچه جنازه مطهر قاسم جعفری را آوردند داخل قبر سردار شهیدت شدی و خودت جنازه رشید و بی مثالش را به خاک نهادی. چون قاسم در وصیت نامه اش نوشته بود می خواهم همچون مادر وهب که فرزندش را در راه خدا داد و حتی جسدش را هم تحویل نگرفت و گفت چیزی که در راه خدا دادم پس نمی گیرم .

 

یادت می آید گریان و نالان در غم فراغ یارمان فرزندت قاسم قهرمان چه سوختیم و ضجه زدیم و ساختیم و هربار شما و همسرت مرد بهشتی روزگار عمو ابراهیم بقیه را روحیه می دادید ؟ اکنون چه شده که قامت خم کرده ای و اشک می ریزی ؟

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/e5ysadty.jpg

 

سمانه دختر قاسم نوازشت کرد و تو لذت بردی که نفس دلبندت هنوز در خانه جاری است .

پس همه دعا می کنیم شما هم یا علی بگو و از بستر بر خیز و مثل گذشته مثل کوه استوار بمان و ما هم خوشحال خواهیم بود در کنار شما مثل همیشه .

 

۹۱/۰۴/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook