سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب


پدر و مادر رزمندگان را به همین سادگی نظاره گر نباشید . با همه عشق و علاقه ای که به میهن اسلامی و رهبرشان امام خمینی(ره) و آرمان های الهی داشتند ، جگر گوشه هایشان را در نبردی سخت به قربانگاه فرستاده و چند صباحی بعد پیکر مطهرش را تحویل گرفته و یا با جسم نیمه جان و معلول آنها مواجه گردیده و یا پس از اسارت عزیزشان باید سالیان متمادی در آینده مبهم در انتظار آنان صبر و مقاومت پیشه کنند .

سید اکبر کاظمی در سن هفده سالگی به عشق رهبر و جهاد فی سبیل الله تحصیل در سال اول دبیرستان حاج عباس معصومی شهر نراق را رها و به جبهه ها شتافته است . به همین منوال اعزام هایش استارت می خورد و طی هشت سال دفاع مقدس چهل و شش ماه سابقه حضور در جبهه را با افتخار به نام خود ثبت می نماید .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/asryasry.jpg

سیداکبر کاظمی

در پدافندی و عملیات های سومار ، بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر ، رمضان ، محرم ، والفجر هشت و فتح فاو عراق ، سردشت و... حضور داشته و در عملیات رمضان در تیر 1361 در اثر ترکش خمپاره به پا و موج انفجار مجروح گردیده ولی پس از بهبودی به بنیاد جانبازان مراجعه ننموده است .

آقای سید محمد کاظمی فرزند سید عباس و همسر مکرمه اش مرحوم لیلا کاظمی فرزند نعمت الله طی هشت سال انتظارات زجرآوری را زمان حضور فرزندشان در سرحدات ایران تحمل نموده و شاکر خداوند بودند .اکنون آقای کاظمی در بستر بیماری قرار گرفته و رزمنده دیروز جبهه های نبرد بر بالین پدر به التیام دردهایش می پردازد و همسر سید اکبر و دیگر اقوام نیز به پرستاری پدر مشغول هستند .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dsc00425.jpg

سید محمد کاظمی

شنبه تاریخ 17/4/1391 بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس شهر نراق از آقای سید محمد کاظمی عیادت نموده و برای ایشان از خداوند قادر شفای عاجل مسئلت نمودند.

۹۱/۰۴/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook