سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب


هر روز که تو را می دیدیم یادمان رفته بود تو کی بودی . دیدنت عادی شده بود . مزاح های روزمره و سر خوشی ات نیز باعث فراموشی ایثارگری های گذشته ات شده بود

مدت هاست که در دیار خاموش نراق با این همه ایثارگری ها و شهید و جانباز و آزاده از جنگ و جهاد گذشته خبری نبود . حسین جان حتی در این سی سال پس از مجروحیتت از تو سوال نکردیم که شرح حال جانباز شدنت را برایمان توضیح دهی .
 
ولی شاکریم که عده ای از دوستانت چند ماهی است این خطه بسیجی خیز ، پاسدار خیز ، جهادگر خیز و روحانی خیز که دارای فراوانی شهید و انبوه جانباز و هشت آزاده را در دل خود دارد به تاریخ معرفی می شوند و الحمدالله از تو هم فیلم و عکس تهیه کرده اند .
حسین عزیز این هفت روز که گذشت و دیگر تو را در میدان و خیابان و مسجد جامع در صف نماز ندیدم آه سردی بر قلبم فرو آمده و می گردم تو را پیدا نمی کنم . انکار قبلا نیز تو را گم کرده بودم . شناختم به تو و امثال تو کم بود . اکنون که تو نیستی می فهمم از نسل جبهه و دفاع مقدس بودی . پس بین ما چه می کردی؟

در گلزار شهدای نراق که می رفتی بالای قبر دوستان شهیدت چه می گفتی؟ و چه زمزمه هایی داشتی . پدرت در خاکسپاری ات فغان می زد که تو شهید زنده بودی.در زندگی نامه اندک که معرفی شده بودی تو یکی از موسسین بسیج نراق بوده ای . تاریخ 04/09/1360 در جبهه محمدیه دارخوین در نزدیکی آبادان مجروح و پس از تحمل طول درمان و زجرهای بستر به نخاعت آسیب رسیده و به افتخار جانباز 55 درصدی نایل آمدی .

بیمارستان سجاد تهران گواه زحمات پزشکان و شب بیداری پدر و مادرت بود که بر بالای تخت بسترت چه زحماتی کشیدند تا از فلج شدن دائم نجات پیدا کردی .  انشاءالله اجر شهیدان که لایقت بود نصیبت خواهد شد و از خداوند تقاضا داریم در غم فراغت صبور باشیم

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dsc00248.jpg


ویژه برنامه هفتمین روز درگذشت زنده یاد ، جانباز حسین حیدری در قطعه ایثارگران در جنب گلزار شهدای شهر نراق همراه با نمایش کلیپ و خاطره گویی پنج شنبه تاریخ 22/4/1391 از ساعت 22 لغایت 23/30 برگزار گردید .
                                              

۹۱/۰۴/۲۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook