سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

غم فراغ شهید محمد علی نوری سخت است

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۷ ب.ظ



نه اینکه بخواهم غصه تنهایی و غم عزلت کسی را بخورم بلکه بر خویش ناراحتم که از غافله دوستان عقب مانده ام و مشاهده صحنه های غمبار پدر شهیدی را ندارم .بسیجی شهید محمدعلی نوری جلوه معصومیت از جوان شهیدی است که حیاتش در جوار دوستان نعمت قلمداد می شد . متبسم ، پرهیزکار ، خود ساخته و دلسوز برای رفع مشکل شهروندان بود .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/hjopkpok122.jpg     http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/atsartt.jpg

شهید محمد علی نوری

مادر محترمه اش مرحوم کبری لطفی فرزند غلامرضا تاریخ 08/08/1388 فوت نمود و پدرش حاج حسین نوری تنها تر از گذشته گردید .با همه توجهاتی که فرزندان نسبت به پدر بزرگوارشان دارند و سرکشی دائم به ایشان می کنند باز فضای خانه از همسر با وفا و فرزند جوان شهیدش خالی است و غم و اندوه مو بر سر و صورت سفید کرده است . فقط روز و شب نگاه به تصویر قاب شده فرزند می کند و روحش صیقل داده می شود ولی شگرکزاری به درگاه خداوند منان بر زبانش همچنان جاری و ساری است .

مطمئن و سرمست است که فردای محشر خون مطهر شهید محمد علی نوری تکمیل کننده راه ثواب او خواهد بود .مردم حقیقت طلب بدانید محمدعلی نوری فرزند حسین متولد 1347 تنها هفده بهار از عمرش گذشته بود که برای برخورد با تجاوزات کفر جهانی به میهن اسلامی ایران سلحشورانه به میدان کارزار عملیات والفجر هشت اعزام و در کارخانه نمک بندر فاو عراق فاتح گردید و جانش را در راه جهاد فی سبیل الله تقدیم نمود .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/ertytyasert.jpg                   http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dsc00282.jpg

                                                                                        حاج حسین نوری پدر شهید

همه با هم قدر خانواده های شهدا و ایثارگران را دانسته و از آنان دلجویی می کنیم و اجازه نخواهیم داد خون مطهر شهیدانشان دچار خدشه شود .

۹۱/۰۴/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook