سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

به تازگی مقداری از سجایای اخلاقی و رشادت های شهید جعفر علی کمره ای در نشست ها و جلسه های رزمندگان از طریق همرزمان و برادرانش به افکار عمومی و تاریخ معرفی شده است . برای تحصیل قسمت دیگری از ایثار و سلحشوری های شهید با شجاعت ، پنج شنبه تاریخ 22/04/1391 عده ای از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس شهر نراق منزل پدرش حضور به هم رساندند .

آقای فتحعلی کمره ای فرزند جعفرقلی و همسر مرحومش خانم مرصع رضایی فرزند رحمان ( تاریخ فوت 19/10/ 1388)همانند دیگر خانواده های شهدا از انسان های صبور و مقاوم بودند که در شهادت فرزندشان تحمل نموده و صبر خداوندی پیشه کردند .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/asdtuadgjh.jpg           http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/hiovkvgh.jpg

                                                                                     فتحعلی کمره ای پدر شهید

در این جلسه صمیمی رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس آقای میرزاعلی کمره ای به سجایای اخلاقی و شجاعت های برادر شهیدش جعفرعلی پرداخت . رزمنده دیگر این خانواده محمد کمره ای و همچنین خواهرش از حضور گرم برادران و ملاقات با پدرش و سایر خانواده های شهیدان تقدیر و تشکر نمودند .

یادآوری می گردد بیست و پنج سال قبل جعفرعلی کمره ای فرزند فتحعلی که برای برقراری امنیت و حفظ ثغور مرزهای غربی کشور فعالیت می کرد تاریخ 11/2/1366 در روستای مرزی کوره شیر سردشت استان آذربایجانغربی به همراه یازده نفر دیگر از مرزداران میهن اسلامی در مصاف نابرابر با نیروهای بی فرهنگ و تجزیه طلب حزب منحله دمکرات کردستان پس از آزار و شکنجه به شهادت رسید .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/r6ryurrrr.jpg
شهید جعفرعلی کمره ای

 ایستگاه رادیویی گروهک دمکرات کردستان که در شمال عراق استقرار داشت کشتن جوانان وطن را پیروزی دانسته و بعد رادیوی بی بی سی انگلستان نیز جنایت دمکرات ها را پوشش خبری نمود .

۹۱/۰۴/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook