سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

در بسیج شهر نراق فعالیت داشتم . برای اولین بار در اسفند ماه 1362 ثبت نام و با 25 نفر از بسیجیان به جبهه اعزام شدیم .از نراق و دلیجان و قم گذشتیم و در تهران وارد پادگان امام حسن(ع) واقع در اتوبان شهید دوران گردیدیم .

سوم اسفند 1362 عملیات خیبر شروع شده بود و تعدادی از بسیجیان نراق به جزیره مجنون اعزام شدند تا در عملیات سهمی داشته باشند .

سه نفر شامل من(محمد کمالی ) ، حجت الله ایزدی و حسن کرباسی و یک فرد دیگر به دلیل نداشتن آموزش کافی را نگه داشتند و به مدت 45 روز در پادگان قصر فیروزه آموزش را فرا گرفتیم .

zxffff.jpg

 

یکی از مربیان آموزش همشهری خودمان سید حسن حسینی نژاد بود که چندین بار در رزم شبانه که دوستان به آن خشم شبانه می گفتند ما را مورد لطف قرار داد .بعد از آموزش و اعزام به جبهه در پدافندی جزیره مجنون حضور داشتم .

از جمع فراگیران فوق الاشاره در طول دفاع مقدس خودم تاریخ 3/12/1363 در خط مقدم جبهه طلائیه در سنگرهای کمین مجروح شدم . طلبه بسیجی حسن کرباسی فرزند علی 21/1/1365 در عملیات والفجر هشت شهید شد و پاسدار حجت الله ایزدی فرزند عباس 22/12/1366 در عملیات والفجر ده در حلبچه عراق شربت شهادت نوشید .

ذکر و یاد شهیدان نراق ره گشای زندگی ام می باشد .

 

                                                                                                 محمد کمالی فرزند رمضان اهل شهر نراق27/4/1390

۹۱/۰۴/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook