سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

لبنان رفتن نصرالله حیدری از شهر نراق

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۳۳ ب.ظ

 آبان ماه 1362 به واسطه درخواست تلفنی آقای علی رعیتی راد قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان داوطلبانه آماده رفتن به کشور لبنان برای مبارزه با اسرائیل شدم . پاسپورت و ویزا نیاز نبود.

 

        iseys6.jpg

 

 

در فرودگاه مهرآباد تهران به محض ورود به سالن پرواز مامور کنترل اسامی گفت نصرالله حیدری فرزند رضا داخل شده و از ورود شما معذوریم .هر چه گفتم من نصرالله هستم و زنده در مقابل شما ولی مسئول قبول نکرد.   در شهر نراق با همه خداحافظی کرده بودم و خجالت از بازگشت داشتم . علاقمند هم بودم در این جبهه نیز حضور داشته باشم و این بار با سماجت بیشتر پی گیری کردم و سرانجام کاشف به عمل آمد بین رزمندگان اعزامی به لبنان دو نفر به نام نصرالله حیدری فرزند رضا وجود دارد و تشابه اسمی وجود داشت که حل شد.

 

سرانجام توفیق داشتم از تاریخ 28/08/1362 لغایت 19/12/1362 به مدت سه ماه و نیم همراه با نیروهای دیگر به کشور لبنان ماموریت یافته و در شهرهای شمسطار و بعلبک در دره بقاع در شمال لبنان حضور داشته باشم .

 

رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) طی پیامی اعلام نمودند " مقدمه اینکه لبنان را ما نجات بدهیم این است که ما عراق را نجات بدهیم " و یا به نقلی راه قدس از کربلا می گذرد. بر این اساس نیروهای اعزامی به لبنان به ایران بازگشتند.

 

66938829940759113382.jpg

نصرالله حیدری فرزند رضا    10/11/1389

 

۹۱/۰۸/۱۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook