سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خوابیدن در کنار جنازه عراقی ها

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۳۳ ب.ظ

 دی ماه 1365 عملیات کربلای پنج در شلمچه خرمشهر بود . شب خواستم کمی استراحت کنم . به علت اینکه چاق بودم دوستان مرا به سنگرشان راه نمی دادند و می گفتند حاج حسین جا نداریم برو سنگر دیگر . سرانجام وارد یک سنگر شدم یا الله گفتم ولی سه نفر در آن به خواب عمیق فرو رفته بودند .



به سختی خودم را در فضایی بین آنها جا دادم و یک پتوی گل آلود هم از روی آنها به سمت خودم کشیدم و خوابیدم . صبح برای نماز هر چه صدایشان کردم جواب ندادند . هوا که روشن شد متوجه شدیم کنار کشته شدگان عراقی خوابیده بودم و باعث خنده رزمندگان شهر نراق گردید .

 

 

 

 ye8neyj5mq6fixwocz46.jpg

حسین نباتی فرزند مندعلی اهل شهر نراق 13/11/1389

 

۹۱/۰۸/۲۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook