سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

به یاد شش شهید گمنام شهر نراق

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ
این دل نوشته را تقدیم به شهیدانی می کنم که در گمنامی نامدار شدند .


هدیه به پنج شهیدان گمنام شهر نراق و تنها شهید گمنامی که در گلزار شهدا آرمیده است .

 کریمی.jpg

اورا همچون برادر می دانم چون در کنار دیگر رزمندگان برای حفظ وطن جنگیده و مهمان شهر زیبای ما شده است .
اگر سالی یکبار برای شهدای شهرمان یادواره برپا می کنیم و در کنار مادران و پدران شهدا می نشینیم تا دل تسلای آنان باشیم ؛ آنان در شهر ما غریب هستند .

img_2439.jpg

می دانم آنها خانواده هایی دارند تا چشم به راهشان هستند . ولی یقین دارم که در دل همه مردم جای دارند .

وقتی در کنار مزار شهید گمنام می نشینم حس میکنم به من آرامش خاطر می دهد و راحت درد دلم را با او در میان می گذارم و حرف هایی دارم که با او بازگو می کنم .

1.jpg


مهاجر شهید بدان! نشستن در کنار مزارت که اینجا خود تاریخ است کتاب حجیمی است که تاریخ سازان مزارت را امضا کرده اند و رازهای ناگفته بسیار دارد .


شهید گمنام !

بعد از شما چگونه آزاد زندگی کنیم که در قفس دنیا گرفتار شده ایم . بعضی ها چنان سرگرم دنیا شده اند که همرزمان زخمی خود را از یاد برده اند .

img_2438.jpg

نمی دانم برادر شهید چگونه با تو درد دل کنم که وقتی در کنار مزارت می نشینم شرمنده ات هستم .

دلم می خواهد حرفهایم را دوستان و همرزمان دوران جنگ بشنوند .بعضی ها یادشان رفت دوستی بی ریا در زمان هشت سال دفاع مقدس چه آرامش بخش بود .

دوستان بیایید بی تفاوت از کنار قبرشان نگذریم . لحظه ای در کنارشان مکثی کنیم . به خود فکر کنیم که بعد از آنها چه کرده ایم ؟ به عهدی که بسته ایم پایبند مانده ایم یا از فراموش شدگانیم .

img_2454.jpg

بیاییم و مکان و مزار شهدای گمنام را زیارت کنیم .

 بیاییم در کنار مزار شهدا عهدی دیگر ببندیم تا خود را پیدا کنیم که شهدا شاهد و ناظر بعضی از اعمال ما هستند . باشد که شرمنده آنان نشویم .

img_2457.jpg

ای شهیدان گمنام ؛ شما آبرو دارید دعایم کنید تا در پیشگاه خداوند روسفید باشم .

دعایمان کنید تا جوانان امروز عاقبت به خیر شوند .


شادی روح شهدای گمنام صلوات

img_1428.jpg

دل نوشته سرکار خانم الف . رزاقی همسر یکی از رزمندگان دفاع مقدس شهرنراق25/01/1392

۹۲/۰۲/۰۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook