سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

گواهینامه دوچرخه پایی برای شهروند نراقی

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

شما تا کنون گواهینامه های متعدد از خود و یا دیگران را مشاهده کرده اید . لیکن نگهداری و داشتن گواهینامه دوچرخه پایی از یک همشهری اهل نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی به نام حسین قنایی فرزند میرزا را ندیده اید .

xcyd8lwbz9tphybnw79.jpg

حسین قنایی اهل شهر نراق متولد 1322 می باشد که حدود 50 سال قبل در سن 23 سالگی موفق به دریافت گواهینامه دوچرخه پایی شده است . شماره گواهینامه 37212 و تاریخ 12/6/1345 از اداره پلیس و راهنمایی شهر قم توسط سرهنگ گل تپه برای آقای حسین قنایی نراقی صادر گردیده است . در تذکر پشت گواهینامه نوشته شده :

bqjyx6e3nd5ces7t978v.jpg

 

" در صورت ارتکاب سه مرتبه خلاف سرعت و سبقت و انحراف بچپ در ظرف یکسال گواهینامه شما برای مدت ششماه و در صورت تکرار سه مرتبه دیگر برای مدت یکسال ضبط خواهد گردید . "

 

4kc95h0y1ysrptl6ob5a.jpg

 

ظاهرا از سال 1309 شمسی(83 سال قبل) داشتن گواهینامه دوچرخه پایی در کشور ایران رایج و قانونی اعلام شده و قبل انقلاب نیز حذف شده است . از حاج حسین قنایی فرزند میرزا اهل شهر نراق در ارائه این سند که مربوط به نیم قرن پیش می باشد متشکریم .

 

۹۲/۰۲/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook