سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ابوالقاسم ایزدی به رحمت الهی پیوست

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

شنیدن نام بیمار و بیمارستان در انسان استرس ایجاد می کند . وقتی آشنایی به مریضی سخت گرفتار می شود قلبمان می گیرد . غصه می خوریم و چاره ای به جز کرنش در مقابل تقدیر نداریم .

.jpg
مرحوم ابوالقاسم ایزدی

از غروب تا انتهای دوشنبه 22/5/1392 خانواده و اقوام آخرین دیدار و نگاه را با عزیزشان در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان دلیجان انجام دادند .

scan0229.jpg
سه شنبه 23/5/1392 دوست خوبمان آقای ابوالقاسم ایزدی فرزند حسین متولد 1339 در شهر نراق در سن 53 سالگی دارفانی را وداع گفت . قبلا خاطره زیبایی از فعالیت هایش در نهضت امام خمینی(ره) بر علیه رژیم ستم شاهی محمد رضا پهلوی در وبلاگ نمایش داده شد و مورد توجه کاربران محترم قرار گرفت .

scan0228.jpg

ایشان با افکار بسیجی در پشتیبانی از دفاع مقدس به رزمندگان اسلام مساعدت داشت و مدت کوتاهی در جبهه برای دفع تجاوز دشمن لباس رزم پوشید . وی کارمند صدیق و تلاشگر شهرداری شهر نراق بود که به افتخار بازنشستگی نایل آمد ولی بیماری زود هنگام به سراغش آمد.

scan0230.jpg

آقای ایزدی و همسر مکرمه اش خانم صالحی دارای چهار فرزند پسر به اسامی جواد ، محمدرضا(محسن) ، مرتضی و علی ایزدی می باشند . امت خداجو و دعاگوی نراق برای همه اموات و خصوصا مرحوم آقا ابوالقاسم طلب مغفرت و بخشش می نمایند . به جانبازان ؛ رزمندگان و آزاده و عموم خانواده های ایزدی و صالحی این غم جانکاه را تسلیت می گوییم .

 

.jpg

سایت سلحشوران شهر نراق23/05/1392

 

۹۲/۰۵/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook