سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 اینجانب محمد رضا بنی اسد فرزند فضل الله سال 1341 در شهرستان محلات استان مرکزی متولد شدم .

image3434.jpg
آزاده جانباز محمدرضا بنی اسد

 در عملیات بزرگ فتح المبین در جبهه زعن منطقه شلش شهرستان شوش استان خوزستان شرکت داشتم . طی این عملیات تاریخ 2/1/1361 به شدت مجروح شدم و در منطقه به صورت بیهوش افتاده بودم .

img_2275.jpg

از شهرهای نراق و محلات حدود 21 نفر اسیر شدند . عراقی ها ابتدا تصور کرده بودند شهید شده ام و لیکن 24 ساعت بعد در اثر فعل و انفعالات من از زنده بودنم مطمئن و روز بعد 3/1/1361 به اسارت برده شدم .

پیروزی چشمگیر سلحشوران در جبهه باعث شد ارتش عراق برای جبران شکست هایشان از اسیران ایرانی به جهت تبلیغات سوء استفاده نمایند .

2011-09-11 (5).jpg

بنی اسد در سالهای دفاع مقدس

به اردوگاه رمادیه کمپ A مربوط به اسیران منتقل و شماره کارت اسارتم 3244 اعلام شد . مدت 23 ماه در بدترین شرایط جسمانی و معلولیت به سر بردم و نیروهای عراقی توجه لازم را برای بهبودم انجام ندادند .
سرانجام تاریخ 13/11/1362 به همراه اسیران معلول با اسرای عراقی معاوضه شدیم و به میهن اسلامی ایران بازگشتیم . و الان دارای 70 % جانبازی هستم .

img_2274.jpg


پس از آزادی از چنگال ارتش دشمن به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محلات در آمدم . تاریخ 19/6/1363 با یکی از بانوان مومن و انقلابی شهر نراق به نام سرکار خانم جمیله قاسمی نراقی فرزند حسن ازدواج نمودم .

 
حاصل این ازدواج با ارزش دو فرزند نیکو به اسامی یدالله و محمد حسین بنی اسد را خداوند به ما منت گذاشت .

img_2252.jpg

علاقه ویژه ای به مردم نراق دارم و آنها نیز بنده را همیشه مورد لطف خود قرار دارند . اکنون مرتب در حال درمان خود در بیمارستان از جمله تهران می باشم ولی ضمن شکر گزاری خداوند سبحان حاضر هستم برای حفظ ارزش های الهی سربازی در رکاب رهبر معظم انقلاب آیت الله سید علی خامنه ای باشم .

img_2327.jpg

 

آزاده جانباز محمد رضا بنی اسد فرزند فضل الله اهل شهرستان محلات 29/07/1390

 

۹۲/۰۶/۱۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook