سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ساعت 22:10 دوشنبه 27/8/1392 تلخ ترین خبر از واژگونی و آتش سوزی وسیله نقلیه به سرعت در شهر نراق پیچید . خبر مرگ سه جوان در شعله های آتش و گرفتار در ماشین پراید بسیار غمبار بود .

78058708829852757163.jpg
مرحوم حسین قاسمی نراقی

 

دانشجویان گرانقدر علی صدرایی اهل حومه ساوه و پوریا صادقی اهل تهران و حسین قاسمی از کشته شدگان حادثه در محور نراق به دلیجان می باشد . جاده ای که همچنان چهار بانده شدن آن با تعلل انجام می گیرد.

 img_2717.jpg
آقای حسین قاسمی نراقی جوان خوش سیما و محبوب و دوست داشتنی به همراه دو دوستش در پانزدهمین روز محرم 1435 قمری بدرود حیات گفتند . تاریخ 23/04/1369 در شهر زیبا و تاریخی نراق از توابع دلیجان فرزندی متولد شد که به تبرک جستن از نام شهید بی گناه دشت کربلا " حسین " نام گذاری گردید . وی عضو فعال پایگاه بسیج شهید محمد قجری بود .

img_6975.jpg

ایشان دو سال قبل زائر عتبات عالیات در عراق بود . خوشحال بود که توانسته مرقد مظلومین عالم امام حسین(ع) و پدرش علی بن ابیطالب(ع) را در کربلا و نجف زیارت کند . پس از دیده بوسی از مرقد جانباز دشت کربلا ارادتش به حضرت ابوالفضل صد چندان گردید .
تکیه حضرت رقیه(س) در میدان شهر محل عشق بازی او به دردانه اباعبدالله الحسین(ع) و خدمت به مردم بود .

 

img_2719.jpg

تلاش و کوشش در هیئت جوانان حضرت علی اکبر(ع) احساس جوانی اش را مضاعف و طراوت می بخشید .حیدر حیدر گویان در هیئت عاشقان حسینی(کفن پوشان) حزن و اندوهش نسبت به ظلمی که به خاندان اهل بیت روا شده بود را افزایش می داد .

خالصانه ترین فعالیت هایش در طول دهه اول محرم در آشپزخانه حسینیه سیدالشهداء مسجد جامع نراق بود . پخت و پز و شستشوی ظروف عزاداران حسینی لذت زایدالوصفی را در سرشتش ایجاد نموده بود . بی ریا و عاشقانه زحمت می کشید . او سینه سوخته اهل بیت به شمار می رفت .

img_2721.jpg

حسین درس و تحصیل را دوست داشت و ترم شش رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بود که اجل مهلتش نداد . در همه شرایط شکرگزار خداوندیم و حسابمان را به او می سپاریم .

cfjcvhj.jpg

رضا(حمید) قاسمی نراقی و فرزند برومندش حسین

پدرش رضا(حمید) قاسمی عضو بسیج و از زمره رزمندگان دفاع مقدس می باشد که زحماتی زیادی در جبهه های غرب و جنوب کشور از خود به یادگار گذاشته است .


20209939715340647772.jpg

رنگ سبز: مرحوم پوریا صادقی

رنگ قرمز: مرحوم علی صدرایی

رنگ آبی : مرحوم حسین قاسمی نراقی

وبلاگ سلحشوران شهر نراق ضایعه غم انگیز فوت سه دانشجو مرحومین حسین قاسمی ؛ علی صدرایی و پوریا صادقی را به خانواده و دوستارانشان تسلیت و تعزیت می گوید .

img_6980.jpg

۹۲/۰۸/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۹ نراق شهر من

‍‍ مدتی است به علت استاندارد نبودن انتهای جاده دلیجان به نراق و ابتدای جاده کمربندی (زیر پمپ بنزین شهر نراق) شاهد تصادفات عدیده می‌باشیم که تاکنون منجر به صدمات مالی و جانی بسیاری در این نقطه و دوربرگردان‌های آن شده که عملا به جولانگاه مرگ تبدیل گشته است.

چه بسیار انسان‌هایی که در این جاده کشته و مجروح و نقص عضو گردیده و چه بسیار خانواده‌هایی که به علت غیر استاندارد بودن این مسیر ، بی سرپرست شده‌اند.

برای چندمین بار از متولیان اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان و اداره کل مربوطه در استان مرکزی استدعا داریم با اعزام یک تیم قوی کارشناسی و بازرسی بنا به درخواست مکرر مردم شهر نراق و مسافران و رانندگان که در این کمربندی امنیت خاطر ندارند، اقدام نموده و نسبت به این موضوع مهم دستورات لازم را صادر فرمایید.


⭕️خسارت های فراوان مالی و جانی به مردم نجیب وارد شده که فقط دو مصداق از خسارت های وارد شده یادآوری می گردد :

🔻 تاریخ 27 آبان 1392 سه دانشجو به اسامی حسین قاسمی نراقی ؛ علی صدرایی و پوریا صادقی در این محل در آتش بی توجهی مسئولین سوختند .

🔻همچنین پنج شنبه 3 مرداد 1398 راننده یک دستگاه تریلی با بار سنگ با مشخصات رضا ولی مهر فرزند علی اهل روستای نخجیروان محلات در همین حوالی به دلیل عدم وجود استاندارهای لازم جاده ای جان خود را از دست داد .

بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟

♻️نراق شهر من
🆔 @naraqmycity

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook