سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شجاعت علیرضا قجری نراقی بی نظیر بود

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

15 اسفند 1360 فرزندم علیرضا قجری پایان خدمتش را از ارتش دریافت کرد . دو سه هفته بعدش در عملیات فتح المبین چهار نفر بسیجی شهر نراق به شهادت رسیدند .

ywa_shahid_ghajari2.gif
شهید علیرضا قجری


قبرشان را کنده بودند و منتظر پیکرهای مطهر آنها بودند . 12 و 13 نوروز با شکوه بی نظیر تشیع و خاکسپاری شدند . وقتی بازگشتیم منزل علیرضا گفت: بابا جان قبل از اینکه چهار نفر را در گلزار شهدای جدید خاک کنیم من رفتم داخل قبرها دراز کشیدم .

dmra_s1aw_cfycjfy.jpg                                                                                                                          c68u_118_(13).jpg

 قبرها برایم کوچک بود ؛ سعی کن من که شهید شدم قبرم را گشادتر بکَنند . گفتم عزیز بابا ؛ تو پاره جگر من هستی ؛ این حرف ها را به من نزن .

62al_118_(12).jpg


من پدرت هستم و تاب تحمل شنیدن این مطالب را ندارم چه رسد به اینکه اتفاقی برایت رخ دهد . تو شجاع ترین انسانی هستی که تا کنون دیده ام .

zrud_118_(7).jpg
نخواست از شهیدان عقب بیافتد و روانه جبهه شد و چهل روز بعد از فتح المبین طی عملیات بیت المقدس در 17 اردی بهشت 1361 به آرزویش رسید و کنار شهدای نراق آرام گرفت .

ipmi_picture_201.jpg

حاج سلطانعلی قجری فرزند رحمان اهل شهر نراق 21/11/1390

 

۹۲/۱۲/۲۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook