سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

عید نوروز 1393 بر نراقی های شادآفرین و مهربان مبارک

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ

 یا مقلب القلوب و الابصار،یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال،حول حالنا الی احسن الحال


و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گل ها و درختان بشارت می دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه به خود گیرند . دستان پر مهر بهار، طبیعت خفته را ازخواب بیدار می‌سازد و زمین و درخت ،رازهای رنگارنگ و عطر آگین خویش را نثار ما می‌کند.و نرم نرمک نوروز از راه میرسد و نراق همیشه پایدار را ملون میسازد .

shzw_10008401_631675713547824_1469089418_n.jpg

دلهامان را با بهاران بهاری کنیم، جداشویم از همه پلیدیهای نفس اماره و به سوی تکامل نفس مطمئنه به سوی پروردگار رجوع کنیم  . عیدیمان را از شهدا بگیریم از انها بخواهیم ما را نیز چون خود به مقام ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی رهنمون سازند و لاغیر.

ft8n_norooz.jpg

 این عید و سالی که ان شاالله نکوست با تکرار یاد خدا نیکوتر خواهد شداز بندگی غیر به در آییم و به ولایت او بازگردیم از منیت ها رها شده و به سوی یگانگی او پناه ببریم. سال را با بهاران چون شهدا آغاز کنیم ، چرا که سالی که نکوست از بهارش پیداست و یقینا سالی که با یاد خدا و تجدید عهد با ارمان شهدا آغاز شود نکوترین سال است.

 

yttl_11.gif


 
باشد که در آغاز سال 1393 هجری شمسی از رشادتها و دلاوریهای این مردان خدا یاد نموده و خود را تا همیشه مدیون خون این آلاله های عاشق سفر کرده بدانیم ان شاالله .

 

سلحشوران شهر نراق

۹۲/۱۲/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook