سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

متولد سال 1330 می باشم و 10 فروردین 1340 که آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی فرزند سید علی رحلت کرد 10 ساله و کلاس چهارم ابتدایی بودم .

 

phv5_url.jpg

عزیزالله فروغی

 

آن مقطع آیت الله بروجردی تنها مرجع شیعیان بود و بر این اساس اکثر مردم مذهبی و خداجوی شهر نراق از این عالم بزرگ در مسایل دینی تقلید می کردند .

 

 6ukb_یف.jpg

    مرحوم آیت الله بروجردی

 

عده ای از مومنین با اتوبوس حاج رضا آعلی برای مراسم تشیع و سوگواری به قم عزیمت کردند . یادم می آید شعری روی پلاکارد مشکی رنگ نوشته شده و در دست عزاداران نراق بود که سراینده آن مرحوم ملا غلامحسین فروغی فرزند ... و توسط مرحوم سید مهدی غفاری فرزند سید محمود روی پارچه نوشته بود :

 

                                  آیت الله بروجردی نهان در خاک شد                 دیده اسلامیان در ماتمش صد چاک شد                                                                     خاک بر سر زین مصیبت عده ای زاهل نراق        سوی شهر قم روان بادیده نمناک شد

 

wipg_n2qj_img_6789.jpg 

عزیز الله فروغی فرزند ابراهیم اهل شهر نراق 29/6/1392

 

 

 

توضیحات سلحشوران شهر نراق :

 

آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی مرجع شیعیان سال 1254 در شهرستان بروجرد استان لرستان متولد و سال 1340 در سن 86 سالگی دارفانی را وداع گفت و در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم به خاک سپرده شد .

 

z6pf_11578_521.jpg    6d8_phoca_thumb_l_1.jpg


ایشان از هم سن و سال و دوستان آیت اله آقا حسین فاضلی نراقی فرزند ملا محمد رضا بود و همیشه نسبت به نراق و مردم مومن آن نظر لطف داشت و بعضی از روحانیون توسط معظم له برای تبلیغ به نراق اعزام می شدند .

 

۹۳/۰۳/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook