سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

تبریک روز معلم توسط فرزند شهید مندعلی نباتی

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ

معلم مدرسه شهر نراق بودم . دانش آموز مهدی نباتی فرزند شهید مندعلی مقابلم قرار گرفت و از زیر پیراهنش کتابی درآورد و گفت معلم عزیزم روزت مبارک .

74cm_img_2294.jpg

عبدالعلی عبدالله زاده

آن روز 12 اردیبهشت بود و کتاب قصص قرآنش را هنوز به یادگار نگه داشته ام . وقتی دانش آموزان اینگونه قدر شناس بودند اشک شوق می ریختم .

p6cx_im01d5~1.jpg

    سرگرد مهدی نباتی


من یتیم بزرگ شدم و بعثیون عراق مهدی را هم در سال 1361 یتیم کردند . بر این اساس وی را درک می کردم . اکنون شاگردم در لباس سرگردی باعث مباهات و افتخارم می باشد و به او و لباس پاسداری اش ادای احترام می کنم .

 

 

r94_65156123071608942398.jpg


عبدالعلی عبدالله زاده فرزند احمد علی اهل ممقان آذر شهر ساکن نراق 06/04/1393

۹۳/۰۴/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook